19 Reacties

3 weken geleden

Er was al een toppic hierover maar dit is op deze leeftijd overdag heel normaal. Ze kunnen de slaapcyclussen nog niet goed koppelen. Dit wordt als het goed is vanzelf beter.

3 weken geleden

Reactie op AnnieSchreurs04

Er was al een toppic hierover maar dit is op deze leeftijd overdag heel nor ...
Bedankt dan heb ik dat topic helemaal gemist!

3 weken geleden

Ik haal ze er vaak wel uit als ik ze niet meer jn slaap krijg. Maar weer met 30 tot 45 min moet ik ze weer naar bed brengen want dan zijn ze weer moe genoeg.

3 weken geleden

Reactie op BabyMNB2025

Bedankt dan heb ik dat topic helemaal gemist!
Haha kan gebeuren😊

3 weken geleden

Hij is nu 14 weken, in de draagzak slaapt hij zo een eind weg maar in bedje echt max 40 minuten

3 weken geleden

Hier slaapt ie in mijn armen of als ik mijn arm of been op hem hou zo 1,5 uur ander is het 15-30 minuten

3 weken geleden

Reactie op BabyMNB2025

Hij is nu 14 weken, in de draagzak slaapt hij zo een eind weg maar in bedje ...
Hier precies hetzelfde, ook vandaag 14 weken en alleen maar korte slaapjes in bed/cosleeper. Maar in de draagzak of kinderwagen kan hij wel 1.5 a 2 uur slapen!

3 weken geleden

Ja hier net zo. Al gaat het na de fles van 1 uur wel iets beter. Maar die van mij zijn al bijna 4 maand nu 16 weken.

3 weken geleden

Ja hier ook max 35 min in bed! Dus ik probeer wel af te wisselen met 1 of 2x slapen in de draagzak zodat hij dan even echt bij kan tanken

3 weken geleden

Hi! Onze baby doet dit ook als we hem in bed leggen! Soms zien we op de babyfoon dat hij wakker wordt en als we er dan heen gaan, speentje er weer in doen, beetje sussen pakt hij door. Dit gebeurt sporadisch hoor, lukt niet altijd. Op mijn schoot wordt hij ook vaak iets onrustig na 1 cyclus maar die probeer ik dan ook te verlengen en vaak lukt dat wel!

13 uur geleden

Bij wie is er al wat verbetering? Hier nog steeds overdag in bed alleen maar halve uurtjes 🥲

13 uur geleden

Reactie op BabyMNB2025

Bij wie is er al wat verbetering? Hier nog steeds overdag in bed alleen maa ...
Hier ook😥

12 uur geleden

Reactie op BabyMNB2025

Bij wie is er al wat verbetering? Hier nog steeds overdag in bed alleen maa ...
Hier ook. Je ziet ook ineens dat alle topics hier in de groep over slapen gaan haha, dat zegt misschien genoeg!

10 uur geleden

Wij hebben dit ook overdag. Vaak slaapt ze maar 30 min, haal ik haar uit bed en na 10 min is ze een beetje aan het ‘jammeren’ als ik haar dan direct weer in bed leg slaapt ze gelijk weer 30/40 min. Was dus gewoon nog moe maar lukt nog niet om die slaapjes te koppelen.. Ik kijk tegenwoordig of ze heel vrolijk is als ze wakker wordt en er niet meer moe uit ziet en ik probeer der speen terug te stoppen en gaan der oogjes een beetje slaaperig staan dan probeer ik haar nu weer terug in slaap te krijgen. De laatste tijd slaapt ze soms dan ineeens weer een stuk langer, ipv dat we haar gewoon eruit halen als ze wakker is.

10 uur geleden

Reactie op Naoom93

Wij hebben dit ook overdag. Vaak slaapt ze maar 30 min, haal ik haar uit be ...
Valt ze zelfstandig in slaap? Want dat zou een oplossing kunnen zijn

10 uur geleden

Hier ook echt max 45 minuten slaap, verder wel vrolijk. Heb wat dagen lopen wiegen om haar weer in slaap te krijgen maar ben het nu zo zat dat ik er maar aan overgeef. Het is een fase herhaal ik maar in mn hoofd.🙄 hopelijk snel naar de lange middagslaapjes🤞

9 uur geleden

Reactie op IkPien

Valt ze zelfstandig in slaap? Want dat zou een oplossing kunnen zijn
Jep!

9 uur geleden

Hier ook nog steeds korte slaapjes. Ze valt gelukkig overdag wel echt makkelijk in slaap, maar altijd wel na 45 minuten wakker. Van onze eerste was ik dit helemaal niet gewend, die sliep veel langer ook al op jonge leeftijd. Maar ik heb me er ook maar bij neergelegd. Misschien wordt het nog beter, of misschien heeft ze gewoon niet meer nodig. De nachten gingen over het algemeen goed, alleen laatste 2 weken is het lastig haar in slaap te krijgen. Ze is 16 weken, dus het zal de leeftijd zijn.. Blijft een ding he, die slaap;)

9 uur geleden

Reactie op MDZo

Hier ook nog steeds korte slaapjes. Ze valt gelukkig overdag wel echt makke ...
Hier hetzelfde!!