21 Reacties

9 maanden geleden

Ik draag op dit moment veel flared broeken. Die van ambika zijn bijv super fijn, en lang! Gewoon een leuk shirt erop, colbert en klaar! In de zomer veel jurkjes! 🫶🏼

9 maanden geleden

Ik ben voor kantoor nu vooral team jurkjes geworden. Maxi jurken van most wanted, die koop ik dan via Vinted. Of juist van die mooie strakke jurken waar je je buik mooi in ziet.

9 maanden geleden

Reactie op anoniemuis

Ik ben voor kantoor nu vooral team jurkjes geworden. Maxi jurken van most ...
Draag je dan nog wel panty’s? Of blote benen?

9 maanden geleden

Reactie op S_Oirschot

Draag je dan nog wel panty’s? Of blote benen?
Jaaa panty’s! Ik draag gewoon normale panty’s van de HEMA maar dan in een maatje groter. Draag die dan tot onder mn buik en blijft opzich prima zitten. Ik koop altijd heeeele voorraden maar als deze op zijn ga ik nog wel die zwangerschapspantys proberen.

9 maanden geleden

Ik heb dit weekend veel setjes geshopt bij costes, hebben veel sets broek/top waarvan de broek een elastieken band heeft, kan ik erna ook weer aan. Mooie lange strakke zwangerschaps jurkjes besteld bij Shein met een mooi colbert van Zara eroverheen en je ziet er toch leuk uit. Set van Shoeby met een broek/top waarvan ook de broek met elastieke band en een maatje groter dan normaal. Ook wat jurkjes bij Shoeby, Costes en H&M gekocht met een stoffen riempje zodat je ze straks zelf boven je buik kan ‘tailleren’. Failliet maar kan voorlopig even door haha!

9 maanden geleden

Ik zoek op vinted veel op jurkjes met een universele maat! Dus niet meer op standaard maat. Dit soort jurkjes passen vaak van maat 36 t/m 44 dus ideaal om in te groeien!

9 maanden geleden

Ik zoek op vinted veel op jurkjes met een universele maat! Dus niet meer op ...
En daarbij een elastieke band in de taille uiteraard :)

9 maanden geleden

Ik draag nu vooral jurken of tunieken die wijd zitten en met jurken draag ik een stoffen riem net boven mijn buik als ik het niet zo mooi vind staan. Tunieken die net een lange overhemd zijn, kunnen ook best mooi staan Ik kies voor nette broeken die elastisch zijn zodat het dicht knopen makkelijk gaat en met eventueel een flexibele riem (dicht knopen hoeft dan niet haha). Soms die hoog zitten, zodat je ze over je buik kunt dragen. Bij warm weer kies ik voor dunne stof en van katoen of linnen. Een zwangerslegging is heel fijn, maar dan wel in je eigen maat nemen. Setjes van legging zijn beter geprijsd. Setjes van boven- en onderkleding kunnen mooi staan met platte nette schoenen en een sjaaltje om je nek. Ik neem een grotere maat van kleding, want het zit dan fijn en ik weet dat ik ze voor een lange tijd zal dragen. Ik had al geschikte kleding dat ik nu nog steeds kan dragen, maar ik kon geen legging of broeken meer dragen sinds de eerste weken. Ik heb veelal broeken gehaald en enkele jurken of andere bovenkleding. Als ik ze nu nodig zou hebben of zou willen halen dan kijk ik bij de volgende winkels: Zalando, meestal filter ik op sale Next Direct Bonprix Kiabi About You Manzaram (fysieke winkels), maar de kwaliteit wisselt af Of lokale winkels in je buurt :))

9 maanden geleden

Lofty amsterdam (online, maar ook te koop bij The stone) heeft fijne broeken tot onder je borsten. Zitten heerlijk. Heb een lichte flared vairant met een leuk printje. Weet niet of ze tot t eind lekker blijven zitten, aar na bevalling ook weer fijne optie

9 maanden geleden

Vero moda heeft ook wel wat leuke kleding! Ik heb in elk geval daar een hele fijne broek van

9 maanden geleden

Ik weet dat veel mensen er tegen zijn. Maar ik heb wat leuke blouses ed gekocht bij Shein. Ook een aantal die borstvoeding proef zijn met knoopjes ed. Super leuk op een spijkerbroek. En bijvoorbeeld een effen tshirt op een broek met een blousje erop die kan je dan gewoon open laten. Of de onderste knoopjes los. De ms mode heeft leuke blousjes ☺️

9 maanden geleden

Seraphine heeft nu sale

9 maanden geleden

Ik heb mooie kantoorkleding gehaald bij Cotton Club. Zelfs pantalons met een band, niet eens voor zwangerschap specifiek.

9 maanden geleden

Op boohoo ben ik geslaagd. Normaal geen fan van maar nu heel blij mee. Daarnaast ook hele leuke jurk geshopt bij Guts en gusto (je kan in de shop zien welke ook passen bij zwangerschap) en het is de moeite om Zalando lounge in de gaten te houden. Daar bieden ze ook nog merken aan die op zalando zelf niet verkocht worden.

9 maanden geleden

Costes, Cotton club

9 maanden geleden

Ik heb laatst een leuke co-ord set van de Zara gekocht. Broek een maatje groter (elastiek band) en de blouse erbij heet “Safari blouse”. Welke lang is. Krijg er veel complimenten over. Vind zelf een oversized witte linnen blouse op een wijde broek ook leuk voor kantoor.

9 maanden geleden

Cotton club heeft nette broeken met een elastieken band. Maatje groter dan normaal en die zitten heerlijk! Of van verschillende merken een normale lange jurk die wat ruimer valt.

9 maanden geleden

Studio Anneloes! Echt heerlijke maar nette zwangerschapsbroeken!

9 maanden geleden

Reactie op Epsilon

Studio Anneloes! Echt heerlijke maar nette zwangerschapsbroeken!
Ik heb de zwarte en donkerblauwe, draag er een egaal zwangerschaps topje op met daaroverheen een beige of donkerblauw jasje.

9 maanden geleden

Ik heb deze van Cotton Club, echt super comfi en goed te combineren. https://www.cottonclub.nl/nl-nl/shop/kleding/broeken/wijde-broek/409351-ECRU.html