654 Reacties

6 maanden geleden

Hier ook! Vandaag 36+0 van een eenling en dit is nu de 4de dag dat het rommelt. Wel met pauzes er tussen maar zo frustrerend haha

6 maanden geleden

Reactie op 2001x-~

Hier ook! Vandaag 36+0 van een eenling en dit is nu de 4de dag dat het romm ...
Echt zo spannend! Maar nu sinds 3 uur is het weer aan het rommelen. Ik hoop dat het doorzet! De Kids valt het ook al op, dus zij zijn ook heel enthousiast. Voor hun is alles nog een verassing en ze kunnen niet meer wachten. 🤭😂

6 maanden geleden

Reactie op SpontaneWolk071351

Echt zo spannend! Maar nu sinds 3 uur is het weer aan het rommelen. Ik hoop ...
Ik hoop zo dat het door gaat zetten bij je! 36 weken is vroeg maar de verloskundige vertelde me vandaag ook dat mocht de bevalling nu starten je kindje(s) er gewoon klaar voor is :) ik lees alleen ook veel verhalen van vrouwen waarbij dat rommelen weken en weken duurt 😅 dat ontmoedigt dan meteen zo

6 maanden geleden

Reactie op 2001x-~

Ik hoop zo dat het door gaat zetten bij je! 36 weken is vroeg maar de verlo ...
Bij de 2e heeft het ook lang gerommeld zeker 3 weken😂 en 36 weken is inderdaad nog wel vroeg. Maar ben er stiekem wel een beetje klaar mee🤭. Ik denk dat ze in het weekend gaan komen. Dus we gaan het zien, ik hou jullie op de hoogte

6 maanden geleden

Reactie op SpontaneWolk071351

Bij de 2e heeft het ook lang gerommeld zeker 3 weken😂 en 36 weken is inder ...
Spannend!! Ben ook benieuwd of je rommelende klachten veranderen of meer worden :)

6 maanden geleden

Hier 36+6 vandaag en het ene moment denk ik dat het nog heel lang gaat duren, maar dan voel ik weer wat rommelen en dan denk ik dat het misschien toch binnenkort zo ver is… spannend 🤞🏻

6 maanden geleden

Hier 36+3 , heel veel harde buiken soms wat krampen alleen krampen niet met regelmaat ben heel benieuwd

6 maanden geleden

Kan een harde buik ook gedeeltelijk zijn? Dit is mijn eerste kindje dus echt geen idee hoe ik moet plaatsen wat ik voel 🙈 Maar ik voel regelmatig ‘s nachts en nu soms ook overdag dat mn buik een soort van samentrekt en heel hard wordt, maar alleen aan de bovenkant! Onderkant is dan gewoon zacht.. Telt dit dan als een “oefenwee” of harde buik?

6 maanden geleden

Reactie op Mel1234567

Kan een harde buik ook gedeeltelijk zijn? Dit is mijn eerste kindje dus ech ...
Ik denk eerder als harde buik. Doet dit ook echt pijn of meer gewoon gespannen?

6 maanden geleden

Reactie op 2001x-~

Ik denk eerder als harde buik. Doet dit ook echt pijn of meer gewoon gespan ...
Pijn kan ik het niet noemen, soms wel onprettig!

6 maanden geleden

Wat bedoelen jullie met rommelen?😅 ik ken alleen harde buiken

6 maanden geleden

Reactie op sannelg89

Wat bedoelen jullie met rommelen?😅 ik ken alleen harde buiken
Ik heb bijvoorbeeld veel harde buiken maar ook uren lang om heel regelmatig om de paar minuten menstruatiekrampen die op weeen beginnen te lijken door de opbouw. Of dat je kwa hormonen het een en ander merkt veranderen of mrt je stoelgang

6 maanden geleden

Mijn buik / darmen (?) waren vannacht aan het rommelen. Letterlijk want ik hoorde het vanaf de buitenkant en ik móest ‘s nachts 2x eten, zo’n intense honger. Sinds het 1e trimester geen last van gehad. Iemand die dit herkent? Haha (bijna 35 weken).

6 maanden geleden

Ik had gisteravond toevallig ongeveer een half uurtje last van wat ik denk een soort weeën waren. Menstruatieachtige krampjes wat door trok naar mn onderrug. Aan de ene kant heel leuk en de andere kant hoop ik toch wel dat ze lekker blijft zitten tot de 40 weken 🥹 nu 36+4

6 maanden geleden

Niet om te ontmoedigen, maar bij mij rommelt het al vanaf 31 weken. Zwanger van een tweeling, nu 35 weken . Elke keer is het weer gestopt . Toen was het nog te vroeg, maar ook vandaag weer veel harde buiken om de zoveel minuten. Ergens mag het wel een keer door gaan zetten

6 maanden geleden

Reactie op Anna_88

Niet om te ontmoedigen, maar bij mij rommelt het al vanaf 31 weken. Zwang ...
Bij mij vanaf 33 weken maar wel een stuk minder als nu

6 maanden geleden

Ik heb echt al weken last van harde buiken, vooral savonds. Daarom heb ik altijd gedacht dat ze wel eerder zou komen. Nu 36+3 weken zwanger. Sinds 3 dagen ook diarree/dunne ontlasting en zeer regelmatig naar het toilet terwijl ik hiervoor juist altijd obstipatie had. Zou dit een naderende bevalling kunnen betekenen?

6 maanden geleden

Bij mij rommelt het sinds gisteren. Echt last van menstruatiekrampen. Nu 36+2. Ik hoop echt dat hij zich eerder meld, ben er wel klaar mee haha.

6 maanden geleden

Hier ook veel gerommel, veel krampen en uitstralingen naar m’n liezen. Ben nu 34+5

6 maanden geleden

Wauw 36+ van een tweeling, wat een mijlpaal 🥰 succes met de laatste loodjes!