18 Reacties

8 maanden geleden

Alles creatief. Puzzelen, schilderen/ tekenen (dit kan ook in boeken)

8 maanden geleden

Moestuinieren ☺️ inmiddels in het groot met ook een kas in de tuin sinds we zijn verhuisd. Maar hiervoor ook in een klein tuintje met Makkelijke Moestuin methode. Aanrader voor als je nog weinig weet over moestuinieren maar het je leuk lijkt om eigen groenten/kruiden te eten!

8 maanden geleden

Haken! 🧶

8 maanden geleden

Ik haak, brei, schilder, kleur, puzzel ( denk en leg), tuinier en wandel korte stukjes. Ik heb lang zonder energie thuis gezeten dus ik ben veel oude hobby’s gaan uitproberen. Ik weet niet wat jij leuk vond vroeger. Ook erg leuk vind ik die LEGO botanicals, niet dat ik ze mag maken want mijn zoon is me voor maar ik denk dat ze leuk zijn.

8 maanden geleden

Reactie op BehulpzameHemel640412

Moestuinieren ☺️ inmiddels in het groot met ook een kas in de tuin sinds we ...
Dit lijkt mij ook zo leuk! Maar hoe zorg je er voor dat het ‘schoon’ blijft? Ik ben toch een beetje bang voor katten die erover gaan ofzo..

8 maanden geleden

Ik game veel. Games zoals Sims 4, Planet zoo, Planet coaster, call of duty, hogwarts legacy en runescape . Veder lees ik heeel graag. Vorig jaar voor moederdag heb ik van mijn vriend en zoontje een e reader gelezen omdat ik altijd aan het klagen was dat die boeken van 800+ pagina’s niet vast kon houden en niet lekker kon liggen. Ik lees 2 a 3 boeken per maand en heb daar ook kobo plus abonnement voor. Veder ben ik al moeder met die kleine ben ik gemiddeld 1x per week te vinden in de Efteling als het lekker weer is. Al is dit steeds lastiger hoor want lopen was al lastig maar dit wordt steeds minder. Veder heb ik nog lego staan om te bouwen en een babyboek te maken van mijn eerste zoontje 😂 whoops al 3 jaar mee bezig. Een nintendo switch vond ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook top! En dan mijn gaming laptop. Al werd mijn zicht heel slecht rond de 30 weken en ik heb die laatste 11 weken echt vaak huilend op de bank gezeten omdat ik niks kon wat ik leuk vond. Het was ook nog eens covid dus we konden ook nergens heen 🥲

8 maanden geleden

Ik ben nu op een babyshirtje (wordt het eerste pakje) aan het borduren. Een leuk patroon van Etsy en dan later doe ik de naam er nog onder. Ook leuk om te doen!

8 maanden geleden

Ik hou sinds de vorige zwangerschap al fotoboeken bij die ik zelf plak, leuk om soms even mee bezig te zijn. Nu ook begonnen aan het fotoboek voor de tweede. Buikfoto’s, echo’s, gedichtjes

8 maanden geleden

Ik herken mij in je verhaal! om te voorkomen dat ik alleen maar lig te Netflixen heb ik dit boek gekocht, met allemaal creatie-opdrachten, zoals tekenopdrachten, patronen, collages. https://www.bol.com/nl/nl/p/de-magie-van-creatie/9300000167255609/?Referrer=ADVNLGOO002008J-S--9300000167255609-PMAX-C-22284331323&gad_source=1&gad_campaignid=22294755118&gbraid=0AAAAAD5OnmNQBeuyCoBTmNWK5Q9krrzG-&gclid=Cj0KCQjw5ubABhDIARIsAHMighb2jDac5nQ1Vhp1zbXKMjvCX4NOQP7lxO0uN0b3WPV_u9QU1HzKTPkaAgfZEALw_wcB Leuke afwisselende bezigheid (hoef je niet zelf te bedenken wat je nu weer gaat doen) en echt een mooi boek!

8 maanden geleden

Ik sport nog veel, maar verder heb ik mezelf leren breien twee weken geleden, erg leuk eigenlijk! En verder lees ik veel, bouw miniatuurhuisjes van BuilDIY (je hebt nu ook zoiets bij action geloof ik) en kleur ik soms. Kan moeilijk stilzitten (ook tijdens tv kijken)🥲

8 maanden geleden

Gamen, kleuren, fotoboeken plakken (soort scrapbook), puzzelen, Lego, lezen,

8 maanden geleden

Reactie op Jm2023

Ik hou sinds de vorige zwangerschap al fotoboeken bij die ik zelf plak, leu ...
Leuk! Die jij ook scrapbooken of alleen foto’s inplakken? 🥰

8 maanden geleden

Reactie op Kersenbloesem2

Leuk! Die jij ook scrapbooken of alleen foto’s inplakken? 🥰
Ook scrapbooken! Ik ben er dan ook zeker wel even zoet mee, maar het is zo leuk om er van alles bij te plakken en te schrijven😍

8 maanden geleden

Reactie op Jm2023

Ook scrapbooken! Ik ben er dan ook zeker wel even zoet mee, maar het is zo ...
Aaaah leuk!!! 🤩 als je een keer ideeën uit wilt wisselen hoor ik het graag!

8 maanden geleden

Reactie op anoniemuis

Dit lijkt mij ook zo leuk! Maar hoe zorg je er voor dat het ‘schoon’ blijft ...
Je kan hoge bakken maken/kopen (kijk bijv bij Makkelijke Moestuin), of er rekjes overheen plaatsen als ze net opkomen. Ik gebruik hiervoor vliegennetjes van de Action.

8 maanden geleden

Game graag call of duty👍

8 maanden geleden

Zwemmen is heel fijn om het moment, het is leuk en ook gezond🫠💪

8 maanden geleden

Lezen (boek of tijdschrift) Series kijken Bellen/appen met vriendinnen Forum bijwerken Koffie drinken in de tuin Veel op mijn telefoon denk ik!