5 Reacties

5 uur geleden

Je kan proberen niet meer wakker te maken voor die van 2230. Misschien slaat ze die over en komt ze voor die nachtvoeding iets eerder en dan om 7 weer en dan heb je een fles minder

Reactie op Wh2023

Je kan proberen niet meer wakker te maken voor die van 2230. Misschien slaa ...
Jaa dat kan ook! Ben alleen dan “bang” dat ik dan nog langer aan de nachtvoeding vast zit..

3 uur geleden

Als je kind nog altijd behoefte heeft voor een voeding, dan zou ik er niet mee stoppen. Als ze altijd om 5 uur wakker wordt, kan het ook gewoonte zijn of dat er wat anders is. Wij zijn al een tijdje gestopt met de voeding van 2200 uur en ze komt dan altijd nog 1 keer in de nacht, met of zonder die fles dus.
Hier 18 weken vandaag. Hij slaapt soms door (van 19.00-07.00) maar komt eigenlijk altijd tussen 03.00/04.00 voor een fles. Wij zijn 2 weken geleden gestopt met wakker maken voor de laatste fles van 22.00 omdat hij toch altijd nog snachts komt en ineens liet hij er meer tijd tussen en slaapt zelfs regelmatig door!

2 uur geleden

Hier 20 weken vandaag. Nog nooit doorgeslapen. We hebben een tijdje op 1 nachtvoeding gezeten maar de laatste 1,5 maand komt ze elke 3 uur en vaak ook vaker. De laatste paar nachten komt ze halverwege de nacht naast me liggen en dan slaapt ze wel wat langer. Oja ik geef borstvoeding.