12 Reacties

8 maanden geleden

Ik laat het weken in een bak koud water met baking soda en daarna op een handdoek goed droog worden zodat het niet zacht wordt 😊

8 maanden geleden

Ff afborstelen onder koud stromend water

8 maanden geleden

Ik doe ze dus een tijdje onder stromend koud water en dan soort van met m’n handen schoonmaken.. maar vraag me nu dus af of dat wel voldoende is… 😬😂

8 maanden geleden

Ik heb veggie soap van Thieves. Al jaren blij mee

8 maanden geleden

Gewoon even onder de kraan😂 groente uit de winkel gewoon koken

8 maanden geleden

Schoon wrijven onder stromend water

8 maanden geleden

Kort onder de kraan 😂

8 maanden geleden

We hebben altijd een biologisch groentepakket waar vaak nog zand aan de groente zit. Ik borstel het altijd onder de kraan met schoon met een nagelborsteltje (die alleen voor het wassen van de groente bestemd is). Sla laat ik even staan in koud water of doe ik in de slacentrifuge.

8 maanden geleden

Bakingsoda azijn en water ! Goed na spoelen

8 maanden geleden

Na de aflevering van Keuringsdienst van waarde over Babyvoeding in potjes en de strenge regels voor groente daarin (alles biologisch+). Er werd ook belang van biologische groente en fruit voor zwangeren uitgelegd. Sindsdien alleen nog biologische groente en fruit voor mij. Echt tip om te kijken: https://kro-ncrv.nl/programmas/keuringsdienst-van-waarde/babyvoeding-potje-zelf-maken-gezonder-bestrijdingsmiddelen

8 maanden geleden

Kort onder de kraan

8 maanden geleden

Reactie op Roosjejejejeje

Na de aflevering van Keuringsdienst van waarde over Babyvoeding in potjes e ...
Precies dit! Je kan lokaal kijken of er groentepakketjes bezorgd worden, ben je nog duurzamer bezig. Wij krijgen voor een hele week groente voor 14 euro. Zoveel dat we t vaak niet eens op hebben voordat het nieuwe pakket komt. Bij de ekoplaza of alles bio van de appie betaal je je lens. Fruit kopen we bio op de markt en dan zijn we in totaal voor groente en fruit voor 20-25 euro voor de hele week klaar.