Hier mijn (onze) 2e zwangerschap, we zijn nu rond de 10 weken en mijn buik is echt wel gegroeid al. Ik ben van mezelf vrij slank en ook nog maar 0.2 kilo aangekomen nu..
Het word steeds lastiger om mijn buik te verbergen 😅 ik wil het eigenlijk pas in februari op mijn vertellen dan ben ik rond de 14 weken.
Even snel een foto op het werk in het toilet 😜
Lang leve de dikke truien!
Ik merk nog niks (8 weken) :( Maak me daar wel zorgen over, de eerste weken waren mijn darmen heel erg opgezet maar nu dat zn gangetje gaat is er niks te zien. Hopen dat het nog komt!
Ik merk nog niks (8 weken) :( Maak me daar wel zorgen over, de eerste weken ...
Klopt het dat het je eerste kindje is? Bij mij kreeg ik toen echt pas rond week 16 dat je "iets" zag, maar had ook nog prima voor te veel eten door gekund hahaha.
Ik merk nog niks (8 weken) :( Maak me daar wel zorgen over, de eerste weken ...
Dit, bij mn eerste kreeg ik pas een buikje rond 20 weken.
Kwam toen overigens vanaf week 20-40 ook gelijk 30 kilo aan 😂.
Dus lekker genieten van je nog mobiele era 🙈🙈
nouuu ik vind het juist helemaal leuk, ben nu alweer helemaal trots op mn dikke buik hahaha. Ben nu bijna 8 weken zwanger van mn 3e kindje en ik pas inderdaad niet meer in mijn broeken
Klopt het dat het je eerste kindje is? Bij mij kreeg ik toen echt pas rond ...
Ja dat klopt!! Gekke is dat ik normaal ook heel zwanger er uit zag na te veel eten, nu heb ik dat ook niet ivm veel overgeven 😂 dus het is dubbelop een verschil. Wacht rustig af….