7 Reacties

6 maanden geleden

Jup, ik kan ook de hele dag alleen maar denken wat ga ik nu weer eten?🙈

6 maanden geleden

Ja, echt wel. Ik ben ook 37 weken en de honger begon al enkele weken, afwisselend. Afgelopen dagen zo een honger of trek Ik heb zwangerschapsdiabetes, dus ik ben aan het opletten met wat ik eet en hoeveel ik eet. Ik probeer beter verspreid te eten over de hele dag :(

6 maanden geleden

Heel herkenbaar soms heb ik het idee dat me dagen alleen nog maar uit eten bestaan 🙈 Het enige jammere is dat koken zo vermoeiend is dus dat het meestal simpele dingetjes zijn die ik uit de kast trek. Al maak ik nog wel 1 keer in de zoveel tijd een hele hoop yoghurt pannenkoekjes en die vries ik dan in zodat ik die op elk moment kan opwarmen en lekker kan opeten. Ik ga er de komende dagen nog meer maken zodat ik als het mee zit voor na de bevalling ook nog heb.

6 maanden geleden

Reactie op Snowflakessnow

Heel herkenbaar soms heb ik het idee dat me dagen alleen nog maar uit eten ...
Dat klinkt goed die Yogurt pannenkoekjes 🙈 heb je toevallig het recept haha. Hier ook ik ben alleen maar aan het eten. Probeer gezond te eten, maar warm avond eten is weer een drama

6 maanden geleden

Reactie op Starlight42

Ja, echt wel. Ik ben ook 37 weken en de honger begon al enkele weken, afwis ...
Dat is nog lastiger ja als je zwangerschapsdiabetes hebt…

6 maanden geleden

Dat klinkt goed die Yogurt pannenkoekjes 🙈 heb je toevallig het recept hah ...
Ja zeker https://www.laurasbakery.nl/yoghurt-pancakes/ Ik maak meestal dit recept en dan alles meteen x3 dan kan ik teminste weer even vooruit en dan heb ik twee van die hersluitbare diepvrieszakjes van 1.5 liter vol. En dan vries ik ze in en als ik ze eruit haal even in de magnetron en helemaal perfect. Het lekkerst vind ik ze zelfs zonder iets van stroop of suiker erop. Dat houd het ook nog eens een soort van gezond🙈 Ja warm eten is het lastigste en heeft me man ook niet altijd meer energie voor om te maken na een werkdag. Dus wij proberen gezond en makkelijk maar een beetje af te wisselen. Ik eet wel in elk geval me fruit op een dag, soms zelfs meer dan de standaard 2 stuks vanwege de honger en me zuivel krijg ik ook genoeg binnen, ik probeer me groente ook maar met niet uitgebreid warm eten is dat lastiger. En ik eet nu ook dadels vind die heerlijk als snack moet wel opletten dat ik er niet te veel eet. Maar ben al heel trots op mezelf dat ik niet zakken snoep of chips weg eet.

6 maanden geleden

Reactie op Snowflakessnow

Ja zeker https://www.laurasbakery.nl/yoghurt-pancakes/ Ik maak meestal dit ...
Dankjewel! Ik herken dit zo. Fruit gaat super, dadels eet ik nu ook vind ik ook erg lekker, maar groente is een drama ik probeer m’n best te doen maar pfff. Verder probeer ik ook genoeg te variëren en gezond te eten, maar 1x in de week mac kan ik niet laten🙈🙈