8 Reacties
17 uur geleden
Herkenbaar! Ik geef borstvoeding ol verzoek. Maar bij elk geluidje en dingetje kijk ik in zijn bedje. En dan soms bedenken: oke ik probeer zijn speentje nu in te doen, misschien slaapt hij dan wel tot X tijd en als hij dan pas 3 uur later honger heeft komt het goed uit met het opstaan en klaarmaken. Of dat hij opeens gek ademt en dat ik soms wel een halfuur kijk of het goed gaat of dat ik iets moet doen. Ook met plekes op zn huid. Ik vraag ChatGPT elke dag wel 10x iets over wat ik zie/hoor/ervaar en of dit normaal is 馃槀
Ik slaap nu 17,5 weken max 1,5 uur achter elkaar door dit. Ook overdenken en erg verdiepen in wat het allemaal kan zijn. Ik kan mijzelf een tikkeltje overbeschermend noemen... maar ik ben ook zo bang voor wiegendood dat ik niet anders kan ofzo..
16 uur geleden
Reactie op Anna102
Haha! Sorry, blij met de herkenning. En ChatGPT is hier ook mijn grootste v ...
Hahah Chat is iedereens redding 馃槀 Idd ook dat therapeut gedeelte. Soms moet je het gewoom even van je afschrijven 馃お
Misschien ben je gewoon een heel beschermde mama 鉂わ笍 Soms wel zwaar, maar ook ergens weer heel mooi!
14 uur geleden
Super herkenbaar! Hij slaapt hierom echt al sinds vroeg op zn eigen kamer en ik slaap met oordopjes in. Babyfoon staat aan de kant van mn vriend zodat ik daar ook niet de hele tijd op ga turen! 馃槀
13 uur geleden
Nee heel herkenbaar allemaal! Ik werd er helemaal gek van en was bang dat ik nooit meer naast m'n kind kon slapen, ik ging de eerste periode vaak naar het logeerbed omdat ik anders echt geen oog dicht deed. Of inderdaad door de geluiden of door m'n eigen gedachtes vervolgens. Maar toen m'n partner weer moest gaan werken ben ik langzaamaan toch vaker in m'n eigen bed naast haar gebleven (ze ligt in een cosleeper) en ik moet zeggen dat het eindelijk beter gaat. Ik slaap nog altijd niet echt door (zelfs als zij langere tijd achter elkaar slaapt) maar het is wel te doen meestal. Ik had het niet van mezelf verwacht want ik ben een moeilijke, lichte slaper van mezelf. Maar gewenning en gewoon heel moe zijn helpt blijkbaar bij mij wel 馃槄
12 uur geleden
Hier ook! Icm een echt slecht slapende baby slaap ik vaak niet meer dan blokjes van 1 uur. En blijf ik na de 3/4am voeding wakker. Ik slaap met oordopjes in maar de cosleeper is wel naast me, ben ook erg bang voor wiegendood.
11 uur geleden
Reactie op Enigsmeisje
Hier ook! Icm een echt slecht slapende baby slaap ik vaak niet meer dan blo ...
Wat pittig! Hoe gaat het overdag dan? Kun je dan wel iets rustiger aan doen?