Hi allemaal,
Ik ben me hier de hele week al suf aan het bellen / mailen om kraamzorg te regelen. Ik dacht dat ik mij redelijk op tijd had aangemeld met 11 weken (vlak na de termijnecho, dus wist toen de uitgerekende datum pas) bij een grote organisatie. Helaas werd ik een paar dagen later gebeld dat ze geen plek hebben. Ik heb vervolgens 3 andere organisaties gebeld, 2 gemaild, en via 1op1 kraamzorg ook 3 ZZP’ers aangeschreven. Helaas heeft tot nu toe niemand plek midden augustus.
We wonen in Utrecht, en volgens mij heb ik inmiddels elke organisatie gehad die in Utrecht werkzaam is.
Iemand nog tips?
Aangeven bij je zorgverzekering. Als dit bij meer een probleem is moeten zij stappen hierin ondernemen. Er is een zorgplicht, dan wordt iedereen die geen Kraamzorg heeft verdeeld over de organisaties
Dank, dat was idd de organisatie waar ik me had ingeschreven vorige week ma ...
Ah wat vervelend! Of kraamzorg vecht & venen proberen? Zit ook in de buurt (afhankelijk van waar in utrecht je woont). En anders idd via de zorgverzekering proberen. Heel veel succes in ieder geval! Hopelijk is het snel opgelost
Dank voor al jullie suggesties! Ik heb inmiddels (mede dankzij jullie hulp) 2 mogelijke opties gevonden dus hopelijk wordt 1 van die 2 de komende dagen bevestigd 🙏