15 Reacties

11 maanden geleden

Hoi hoi zou je mij mp kunnen sturen! Kan je meschien helpen

11 maanden geleden

Misschien Naviva?

11 maanden geleden

Reactie op AffectieveKolibrie284202

Misschien Naviva?
Thanks, had ik gecheckt maar helaas via postcode check werken ze niet waar ik woon

11 maanden geleden

Misschien via de kraamvogel? Ik had hetzelfde probleem in Utrecht, zij waren de enige waar im terecht kon

11 maanden geleden

Reactie op A.R

Misschien via de kraamvogel? Ik had hetzelfde probleem in Utrecht, zij ware ...
Dank, dat was idd de organisatie waar ik me had ingeschreven vorige week maar ben deze week gebeld dat ze vol zaten

11 maanden geleden

Aangeven bij je zorgverzekering. Als dit bij meer een probleem is moeten zij stappen hierin ondernemen. Er is een zorgplicht, dan wordt iedereen die geen Kraamzorg heeft verdeeld over de organisaties

11 maanden geleden

Reactie op Boom123

Dank, dat was idd de organisatie waar ik me had ingeschreven vorige week ma ...
Ah wat vervelend! Of kraamzorg vecht & venen proberen? Zit ook in de buurt (afhankelijk van waar in utrecht je woont). En anders idd via de zorgverzekering proberen. Heel veel succes in ieder geval! Hopelijk is het snel opgelost

11 maanden geleden

Dank voor al jullie suggesties! Ik heb inmiddels (mede dankzij jullie hulp) 2 mogelijke opties gevonden dus hopelijk wordt 1 van die 2 de komende dagen bevestigd 🙏
En anders misschien Kraamzorg Mama? Zit in Rijswijk maar werken zo te zien ook in Utrecht :) Hoop dat er ergens een plekje voor je is!

11 maanden geleden

Ik ben aangemeld en toegelaten bij kraamzorg de waarden. Zie dat ze ook stukje Utrecht doen?

11 maanden geleden

Ik kom ook uit omgeving Utrecht. Had het zelfde probleem maar ben nu bij Happy Days. Misschien dat hun nog plek hebben

10 maanden geleden

Ik kan ook nergens kraamzorg vinden in Utrecht.. Iemand al iets gevonden?

10 maanden geleden

Reactie op Miems96

Ik heb uiteindelijk bij Kraamzorg Dunya bevestiging gekregen, weet niet of ze inmiddels nog steeds plek hebben?

10 maanden geleden

Reactie op Miems96

De Waarden? Ligt eraan welk stukje Utrecht je woont.