24 Reacties

7 maanden geleden

Ik gebruik de SKUBB bak, set van 6 van de IKEA met deze indeling

7 maanden geleden

Reactie op Ayaaaa

Oh thanks! Die kan je ook nog wel gebruiken voor grotere kleertjes

7 maanden geleden

Reactie op Emmy95

Oh thanks! Die kan je ook nog wel gebruiken voor grotere kleertjes
Jaa heb echt meer dan genoeg ruimte, maar dat wordt op den duur wel gevuld haha

7 maanden geleden

Reactie op Ayaaaa

Bedankt voor het delen van de foto. Ik ben van plan om zo een indeling te doen met de Malm ladekast. Ik vond een Pax kast voor de eerste baby nog te groot. En ik moet nog spullen en kasten herindelen, oude spullen weg doen. Ik heb straks genoeg tijd om dat allemaal te doen, hihi

7 maanden geleden

zo heb ik het

7 maanden geleden

Reactie op onderwegnaargeluk

zo heb ik het
Oh de foto doet het bij mij niet :(

7 maanden geleden

Reactie op Starlight42

Bedankt voor het delen van de foto. Ik ben van plan om zo een indeling te d ...
Geen probleem, succes!😊

7 maanden geleden

Reactie op Emmy95

Oh de foto doet het bij mij niet :(
poging 2

7 maanden geleden

Ik heb op shein bakjes besteld, mijn kast is geen ikea. Passen wel echt heel mooi. Misschien de moeite waard om daar even te kijken.

7 maanden geleden

Ik moet ze nog halen, maar ga gebruik maken van de stuk bakjes. Ik heb ook pax lades van 100x58 en die zouden daar mooi inpassen. 2 grote en 1 kleine per lade.

7 maanden geleden

Reactie op FG94

Ik heb op shein bakjes besteld, mijn kast is geen ikea. Passen wel echt hee ...
Zo leuk deze! Heb je toevallig een linkje of artikelnummer? 🙈

7 maanden geleden

Reactie op Mel1234567

Zo leuk deze! Heb je toevallig een linkje of artikelnummer? 🙈
Sorry lees je berichtje nu pas. Ik heb de app, dus kan niet echt een link of iets delen, maar als je de gegevens op deze foto gebruikt dan vind je ze wel!

7 maanden geleden

Reactie op FG94

Sorry lees je berichtje nu pas. Ik heb de app, dus kan niet echt een link o ...
Ik heb ze gevonden dankjewel!!

6 maanden geleden

Inmiddels ben ik begonnen aan het indelen, maar nog twijfelende dus geen goede foto’s.

6 maanden geleden

Heb 100cm en daarnaast nog vakjes kast van 50cm open, zonder deur.

6 maanden geleden

Gaan richting de 37 weken, maar nog altijd niet af, af. Weet ook niet hoe ik het netjes wil indelen. 🙈🙈

6 maanden geleden

Reactie op Huizemauron

Gaan richting de 37 weken, maar nog altijd niet af, af. Weet ook niet hoe i ...
Het ziet er al best goed uit! Het netjes maken en indelen lukt je vast wel Ik ben nu 35 weken en ik ben pas begonnen met het wassen en klaar zetten van baby spullen! Ik heb nog de spullen niet in de kamer gezet. Deze liggen tijdelijk in een andere kamer, omdat nog aan het "ontspullen" was. De ladekast en commode moeten nog in elkaar gezet en geplaatst worden. En dan nog het netjes plaatsen van alle spullen.. Ik ga mij niet stressen, want mijn partner zal het zwaarste werk moeten doen (te zwaar voor mij) 😆

6 maanden geleden

Reactie op Huizemauron

Gaan richting de 37 weken, maar nog altijd niet af, af. Weet ook niet hoe i ...
Heel offtopic maar super leuk kleed!! Wij hebben voor de lades uiteindelijk ook de skubb gebruikt, heel blij mee :)

6 maanden geleden

Reactie op Starlight42

Het ziet er al best goed uit! Het netjes maken en indelen lukt je vast wel ...
Dankjewel. Ja komt ook wel goed, hij slaapt er ook niet gelijk. Precies laat de man dat maar lekker doen. Het inrichten is voor ons haha. Staat ook vaak wel in 1 dag. Hier weet ik sowieso dat we de 40 weken niet gaan halen. Dus nog kleine 2 weken te gaan hooguit.

6 maanden geleden

Reactie op Emmy95

Heel offtopic maar super leuk kleed!! Wij hebben voor de lades uiteindelijk ...
Dankjewel! Die is van temu haha. Hebben als thema: wereld (reiziger) dus vanalles met vliegtuigen en luchtballonnen en Wereldkaart als behang. Ik heb de stuk bakken gebruikt voor de kledingkast en de Slubb voor de hemnes commode. :)