7 Reacties

12 uur geleden

Ja hier ook! Ik merk het nog niet perse aan m’n haar zelf, maar ik vind overal in huis en in de handen van m’n baby haren😭 Word er echt niet goed van en vraag me af of er iets is wat helpt🥲

12 uur geleden

Hahah oh de plukken die ik eruit halen onder de douche 😭

12 uur geleden

Hier ook voor mn gevoel zowat kaal want jeeetje wat een haar vind ik overal en als ik 1x door mn haar ga hele plukken vast 🥹

11 uur geleden

Reactie op MamavanNine

Ja hier ook! Ik merk het nog niet perse aan m’n haar zelf, maar ik vind ove ...
Oh ja vreselijk he vind ze ook overal😑 zelfs tussen de billen van onze kleine echt hoe dan hahaha

11 uur geleden

We gaan volgend jaar trouwen, scheelt wel in kosten dat ik mijn haar niet hoef te laten doen want ik denk wanneer het eenmaal zo ver is, ik hartstikke kaal ben 🙃

11 uur geleden

Reactie op MoederWerner

We gaan volgend jaar trouwen, scheelt wel in kosten dat ik mijn haar niet h ...
Oh neeeeeeeee 🙈🥴

10 uur geleden

Sinds de geboorte van mijn oudste (over een paar maanden 7 jaar oud) is mijn haar dikte gehalveerd en nooit meer terug gegaan naar wat ik had. Ook mijn krullen zijn verpulverd tot golven/slag. Ik baal er zo ontzettend van. Nu 3e kindje en ik hoop nog iets aan dikker haar en hoeveelheid haar over te houden. Wat voor mijn haar wel werkt is alleen maar natuurlijke producten te gebruiken, daarmee heb ik na mijn vorige zwangerschap wel iets van mijn volume en haar gezondheid terug gekregen.