5 Reacties
11 maanden geleden
De afwisseling blijft leuk, ook als je moeder bent. Ik ben wel bewuster gaan kiezen voor opdrachten van minimaal 6 maanden, waar ik daar voor ook prima korter ergens in wilde springen. Op mijn huidige project zijn meerdere vrouwelijke collega's met kinderen onder de 5 die het ook nog steeds heerlijk vinden om op interim basis te werken, maar het is natuurlijk wel persoonlijke voorkeur.
11 maanden geleden
het hangt er vanaf of je samen met iemand bent die op jouw werkdagen evt de ochtenden kan doen ? ik kan me voorstellen dat je soms al om 6 uur in de auto zit en soms later. mijn opvang gaat pas half 8 open. dus als het thuis te regelen valt, en stel je wilt borstvoeding geven, er is een plek overal waar je kan kolven? dan geen probleem lijkt me als je het zelf leuk vindt.
11 maanden geleden
Reactie op mama0223
het hangt er vanaf of je samen met iemand bent die op jouw werkdagen evt de ...
Mijn man werkt vaak twee dagen in de week thuis, dus er is denk ik wel wat te regelen dat hij de baby naar de oppas brengt. Kolven was ook al een keer door mijn hoofd geschoten, denk dat ik dat direct moet aangeven bij een nieuwe opdracht.
11 maanden geleden
Reactie op Klaas96
Mijn man werkt vaak twee dagen in de week thuis, dus er is denk ik wel wat ...
Gun jezelf in dat geval een draadloze kolf die je makkelijk in je bh kunt stoppen! Ik werk regelmatige tijden maar op veel verschillende locaties zonder dat daar 1 lijn in zit (reistijd maakt mijn werktijden iets onregelmatiger). En koop daarbij goede koelelementen en een fijn klein koeltasje met veel bewaarflesjes of -zakjes.
Ik heb op de gekste locaties gekolfd: in de auto, achterin een zaal tijdens een presentatie (zodat ik toch kon luisteren haha) en vaaaak op een toilet. Door die kolf (ik had de Evite) had ik zoveel vrijheid om mijn werk te kunnen blijven doen, heerlijk vond ik het!
Mijn zoontje dronk goed de fles, dat is denk ik de enige afhankelijkheid die je hebt.