8 Reacties

8 maanden geleden

Vervelend! Ik hoor veel goede verhalen over La Roche Posay cicaplast baume b5 en anders misschien de huisarts en/of verloskundige vragen?

8 maanden geleden

Reactie op BlijdeHavik246793

Vervelend! Ik hoor veel goede verhalen over La Roche Posay cicaplast baume ...
Klopt deze crème hydrateert echt goed!! Zeker een aanrader. Je hebt ook verschillende douch gels van La Roche Posay die super fijn zijn en je huid goed hydrateren. En niet te warm douchen!

8 maanden geleden

Wat vervelend voor je.. Hopelijk is het geen pup. Een bad met havermout kan ook helpen tegen de jeuk.

8 maanden geleden

Ik gebruik ook van la roche posay de cicaplast en de lipikar. Cicaplast doe ik eigenlijk alleen voor mn buik/borsten/billen voor de striae en de lipikar over de rest van m’n lichaam en dit helpt tot nu toe heel goed tegen de jeuk en uitslag. Verder douche ik kouder en gebruik ik nu de babywasmiddel zonder parfum, merk dat m’n huid over veel gevoeliger en droger is.

8 maanden geleden

Ik had dit in mijn vorige zwangerschap. Ik ben aan wasmiddel en verzorgingsproducten over gestapt. Alle (goedkope productie) ingrediënten uit onze roulatie gehaald en nu enkel producten met pure, natuurlijke, verzorgende ingrediënten. Het is wel duurder, maar mijn huid reageerde er ontzettend goed op. Ook hb ik alle kledingstukken met synthetische vezels uit mijn kledingkast gehaald. Nu enkel nog katoen, linnen, hemp, etc aan kleding. Is wel flink zoeken, het maakt het er niet makkelijker op, maar het heeft mij wel geholpen om van de klachten af te komen.

8 maanden geleden

Dank jullie wel voor de reacties 😊

8 maanden geleden

Is jouw urine donker? Zo ja, dan zou ik de verloskundige bellen en vragen of je bloed kan laten prikken. Ik had ook enorme jeuk over m’n hele lichaam en mijn urine was donker ongeacht hoeveel ik dronk op een dag. In eerste instantie vonden ze het te vroeg voor een cholestase, onder het mom van baat het niet dan schaad het niet toch bloed laten onderzoeken. Het bleek dat ik toch een lichte vorm van cholestase heb

8 maanden geleden

Reactie op Lifa87

Ik had dit in mijn vorige zwangerschap. Ik ben aan wasmiddel en verzorging ...
Verder heb ik ook strenger naar mijn voeding gekeken, ook hier alle ingrediënten bekeken op de verpakkingen. En alles eruit gefilterd met meer dan 2 e-nummers, (chemische) zoetstoffen, en kunstmatige geur- kleur- en smaakstoffen. Dit houdt ik nog altijd aan, evenals de verzorgingsproducten en huishoudelijke producten. Het is wel een omschakeling geweest in levenstijl, maar uiteindelijk ook veel meer passender bij ons als gezin. En vooral geen jeuk meer gehad. Maar wat @Evaatjuh83 zegt, even controlen dat het geen medische oorzaak heeft.