102 Reacties
2 maanden geleden
Ik trap af:
Onze baby (5 augustus geboren) sliep ‘s nachts al wel in de co-sleeper, maar overdag nergens anders dan in de draagzak. Alles alles alles geprobeerd… sinds 4 dagen slaapt hij ook overdag in de co-sleeper, gisteren zelfs 2,5 uur!
Zo blij dat we hebben doorgezet met oefenen.
2 maanden geleden
Mijn dochter heeft afgelopen nacht 5 uur achter elkaar geslapen. Ook haar totale slaaptijd was voor de verandering binnen de aangeraden hoeveelheid slaap, dus ik ben blij 😁
2 maanden geleden
Mijn zoontje van 11 weken is voor het eerst gaan logeren bij oma en opa. Hij heeft het supergoed gedaan. Hij heeft 5 uur achter elkaar geslapen, heeft rustig genoten van een lekker badje en heeft lekker gespeeld in de box. Supertrots op deze kleine man! 😁🥰
2 maanden geleden
Mijn dochtertje van vandaag 8 weken heeft de afgelopen week 3x doorgeslapen van 12 tot 6/7 🙌🏼 Zo fijn!!
2 maanden geleden
Reactie op Bananaan
Mijn baby van 12 weken is begonnen te schaterlachen deze week. Het is zoooo ...
Geweldig!!! Ik kan niet wachten 🥺♥️
2 maanden geleden
Onze dochter is sinds gister een paar keer zelf in slaap gevallen in de cosleeper overdag🩷! (Wel met handje vasthouden en zachtjes slaapliedjes zingen).
Hiervoor was het altijd wiegen en dat werd fysiek best pittig
2 maanden geleden
Ons zoontje (8weken) is van de week ‘s avonds voor het eerst alleen in slaap gevallen in de Co sleeper, wij zaten ernaast te sussen en te aaien, maar toch! Anders is het altijd in slaap wiegen en daarna over tillen. Eén keer is beter dan geen keer!🎉
2 maanden geleden
de huiluurtjes worden korter en de uren dat ze slaapt ‘s nachts langer 🎉
2 maanden geleden
Reactie op BabyMNB2025
Ik trap af:
Onze baby (5 augustus geboren) sliep ‘s nachts al wel in de c ...
Jeejjj, nog tips?😁
2 maanden geleden
Gisteren moest ik neusspray in mijn zoon zijn neusje doen en ook uitzuigen. Normaal huilt hij nu ging hij daarna lachen en brabbelen. 🥰
2 maanden geleden
Leuk!!!
Groot juichmoment: vandaag is onze dochter twaalf weken geworden. Een enorme mijlpaal waar we sinds haar ziekenhuisopname in de eerste week enorm naartoe hebben geleefd.
Voor ons betekent dit namelijk dat we de eerste, kwetsbare newborn tijd door zijn gekomen, en dat we nu de babytijd in gaan 🥰
Super trots op ons leeuwtje hoe ze groeit en zich ontwikkelt
2 maanden geleden
Donderdag zijn wij een pasfoto gaan maken onze zoon is nu 12 weken. De fotograaf stond te kijken dat hij al zo goed kon “zitten” hij hield zijn hoog super goed omhoog ik heb hem enkel bij zijn borst en rug vast gehouden.
En iedereen die hem om zijn broer vond lijken hebben na het zien van de twee foto’s naast elkaar toch wel een andere mening 😂
Foto is rond dezelfde termijn gemaakt.

2 maanden geleden
Jeeeeeeh!! 🤭🤗🥳
Fleur, 10 weken en 1 dag oud nu.
* Ons meisje lukt het sinds deze week om overdag in haar ledikantje te slapen. (sliep eerder dag en nacht beneden in de box met toezicht van mij of papa)
* Ze heeft inmiddels minder last van krampjes in vergelijk tot week 4 t/m 8.
* Sinds een weekje slaapt ze wat langer door in de nacht. (slaapt nu ong. 5 uur achter elkaar)
* Steeds meer echte interactie ... genieten is dat!❤️
2 maanden geleden
Vandaag meerdere lange dutjes in z’n bedje gedaan en goed zelfstandig in slaap gevallen 🥳🥳. We komen van dag en nacht alleen op ons slapen.. dus enorm trots op onze kleine man!