21 Reacties

6 maanden geleden

Bij mij wordt hij gehaald met 39+2. Oorspronkelijk gepland door andere reden dan stuit, maar wel vergelijkbaar dat het geen noodsituatie is waardoor ze het eerder zouden plannen dan 39 weken zoals bijv bij een loslatende placenta of kindje in nood. En toevallig ligt hij nu ook in stuit 🤭

6 maanden geleden

Mijn baby wordt met 39 weken gehaald

6 maanden geleden

39 weken

6 maanden geleden

Met 39+1 bij mij☺️

5 maanden geleden

Tussen de 38 en 39 weken definitieve datum horen we 1 a 2 weken van tevoren.

5 maanden geleden

Maken ze hier nog een uitzondering in als de hoofdje van de baby tegen me ribbenkast aankomst? Wat onwijs veel pijn doet?

5 maanden geleden

39+1

5 maanden geleden

Hier door een andere reden een keizersnede. Over 2 weken weet ik de datum. Maar in principe plannen ze de keizersnede in mijn ziekenhuis pas na 39 weken in. Dit kan bij mij afhankelijk van mijn hart nog 1 tot 2 weken eerder worden.

5 maanden geleden

Onze babe wordt met precies 39 weken gehaald.

5 maanden geleden

Hier ook precies met 39 weken. Omdat hij erg groot word geschat maar ligt nu ook nog steeds in stuit.

5 maanden geleden

Reactie op Han43

Hier ook precies met 39 weken. Omdat hij erg groot word geschat maar ligt n ...
Hoeveel weken ben je?

5 maanden geleden

Onze baby zou oorspronkelijk met 39 weken gehaald, uit eindelijk blijkt dat ik zwangerschap vergiftiging heb en de baby aan de kleine kant is. Daarom word de baby uiterlijk met 38 weken gehaald en kan vanaf nu elke dag worden indien nodig… afhankelijk van mijn situatie en de baby. Spannend allemaal!

5 maanden geleden

Reactie op Beuk860237

Hoeveel weken ben je?
Ik ben nu 36.3 dus nog 2 en halve week wachten

5 maanden geleden

Ik krijg morgen mn geplande keizersnede bij 37+1. (Dit is wel een uitzondering hoor, de meeste worden met 39 weken gehoord)

5 maanden geleden

Reactie op Tweeduizendzestien

Ik krijg morgen mn geplande keizersnede bij 37+1. (Dit is wel een uitzonder ...
Wat is de reden bij jou als ik vragen mag?

5 maanden geleden

Ik heb ook morgen mijn geplande keizersnede met 36+1.. heel spannend

5 maanden geleden

Reactie op Devixx

Ik heb ook morgen mijn geplande keizersnede met 36+1.. heel spannend
Met medische reden dat je al met 36 weken baby wordt gehaald?

5 maanden geleden

Reactie op Beuk860237

Wat is de reden bij jou als ik vragen mag?
Mn eerste 2 waren niet geplande keizersnedes, & bij de 3e braken ineens met 38 weken mn vliezen met heleboel bloed er bij, in zkh aangekomen konden ze niet wat vinden ervoor. Ik kreeg weeen & heel veel pijn tijdens een wee. We besloten voor keizersnede te gaan & maar goed ook, mn oude litteken bleek aan ‘t scheuren. Dus ze hebben nu besloten het met dit termijn te doen, zoday de kans op weeen erc heel klein zou zijn want een spoed situatie nu zou heel erg verkeerd uitkunnen pakken

5 maanden geleden

Reactie op Beuk860237

Met medische reden dat je al met 36 weken baby wordt gehaald?
Ja klopt. Medisch en ze willen geen risico's meer nemen

5 maanden geleden

Reactie op Devixx

Ja klopt. Medisch en ze willen geen risico's meer nemen
Wat is er aan de hand dan?