49 Reacties
vorig jaar
Onze ouders weten het al maar we gaan het de familie vertellen door oma dit pakje als cadootje te geven en dan zonder de naam op de broek tijdens onze suprise avond ik ben dan 12 a 13 weken als het goed gaat natuurlijk

vorig jaar
Mijn ouders zijn met kerst en oud en nieuw in Nieuw Zeeland bij mijn zusje (ik ben met kerst ook rond de 8 weken) maar mij leek het leuk om ze midden januari van Schiphol te halen met ons zoontje dat hij dan een shirtje aan heeft met dat hij grote broer wordt 🥰🥰 lijkt me zo mooi na elkaar 7 weken niet gezien te hebben 🥹🥹🥹
vorig jaar
Reactie op 2001x-~
Heb je daar een linkje van toevallig? :)
https://www.intratuin.nl/yup-in-de-boom-kerst-ornament-zwangerschapstest-wit-blauw-13-x-1-5-x-1-2-cm.html
Zie dat die alleen bij de winkel zelf te krijgen is..
vorig jaar
Reactie op TwinnmomFinnLevv
Oh super! Dankjewel :) kijk ik binnekort ook even
vorig jaar
Wij willen het voorgerecht maken, dus iets met het voorgerecht doen, maar weten nog niet precies wat
vorig jaar
Reactie op TwinnmomFinnLevv
Ik kocht hem op de website van "Yup in de boom"
vorig jaar
Reactie op AnneniemD123
Wij willen het voorgerecht maken, dus iets met het voorgerecht doen, maar w ...
Wij hebben het bij ons eerste vertelt op een verjaardag had ik gebakbordjes gemaakt met Hallo opa, oma , tante ect en daarboven dan een taartje en dan wachten wie zijn taartje als eerst op heeft. Misschien kan je zoiets ook doen met voorgerecht
vorig jaar
- Chocoladeletters woord baby maken. (Grote of van die hele kleintjes in zon zakje, dan kan je ook ren hele zin op tafel leggen)
- chocolademelk pakken hebben nu letters. Koop er 4 (veel in de aanbieding nu) en zet je op tafel/in keuken oid neer met letters baby
- regel het toetje of de lunch en zet beschuit met muisjes op tafel als decoratie (ook leuk op werk als je gezamelijkr lunch/kerstlunch hebt)
- maak een toetje en verstop er iets roze/blauw in
- maak een spel/rebus
- maak fortune cookies en zet het op een briefje
vorig jaar
Reactie op Mommytobe-aug2022
Wij hebben het bij ons eerste vertelt op een verjaardag had ik gebakbordjes ...
Het is bij ons de 2e, dus twijfel ook wat ik er dan op moet schrijven
vorig jaar
Wij geven met Kerst een onze familie een fles wijn met een etiket erop, deze heb ik gepersonaliseerd via madeformoments.nl.
Ook mijn vriendinnengroep zie ik tussen Kerst en Oud & Nieuw en wil het waarschijnlijk ook met hen delen.. dan ga ik een “speciaal” flesje wijn pakken voor ze! Alleen ik ben dan 8+6 en ik twijfel of ik het te vroeg vind. Vooral omdat 2 vriendinnen echt kletskontjes zijn (het zijn schatten hoor), maar die praten zo hun mond voorbij 🫣 andere optie is die avond niets drinken zal gigantisch opvallen en zeker zal vragen geven, dat vind ik ook niet leuk. Hoop dat iemand mij wil adviseren ☺️
vorig jaar
Reactie op beachlover
Wij geven met Kerst een onze familie een fles wijn met een etiket erop, dez ...
Advies kan ik je niet geven dat is een gevoels kwestie. Wij kiezen er heel bewust voor om het mensen al heel vroeg te vertellen, voor de eerste echo al. Mocht het dan toch niet goed gaan dan is dat voor ons fijner te vertellen als ze het al weten dan als we moeten zeggen “ik was zwanger maar nu niet meer”. We vertellen het alleen de mensen van wie ik de steun zou willen hebben :)
vorig jaar
Reactie op beachlover
Ik vertel het zelf pas aan iedereen met 12 weken omdat ik me er niet fijn bij voel maar je kan ook zeggen dat je een blaas ontsteking hebt toch? Dan zeg je dat al drie dagen ervoor ofzo en dan ben je aan de antibiotica en mag je niet drinken. 😂
vorig jaar
Reactie op beachlover
Of je nemer een fles mee van thuis en dowt in die fles gewoon alcohol vrije wijn of iets 😂 dan drink je daaruit
vorig jaar
Reactie op 2001x-~
Advies kan ik je niet geven dat is een gevoels kwestie. Wij kiezen er heel ...
Dat is wel een fijn idee ook! Bij hoeveel weken ga je het vertellen of heb je het al verteld ☺️ Ik heb mijn eerste echo 23 dec dus die zou ik bij goede uitslag al kunnen delen