52 Reacties

2 weken geleden

Hier ook het zelfde. Ik dacht aan de doona lijkt zeer compact, iemand ervaring mee ?
Wij hebben gekozen voor de bugaboo donkey 5, deze leek ons handig mochten we een 2e kindje willen.

2 weken geleden

Ik heb de Bugaboo fox 5 en die is echt top!
Ik gebruik al bijna 4 jaar de joolz geo kinderen. Goede stevige kinderwagen met een grote mand onderin handig voor boodschappen en je kan er een dubbele kinderwagen van maken. Ook handig mocht je in de toekomst nog een kindje krijgen

2 weken geleden

Een kinderwagen gebruik je een jaar a 1,5. Daarna worden ze vaak te klein voor een kindje. Wij hebben het eerste jaar een nuna gehad daarna overstapt op een buggy. Is toch fijner qua comfort en met mee nemen een stuk minder groot. Ik heb bij het uitkiezen veel kinderwagens getest maar de “bekende” merken vond ik vrijwel niks. Zoals een joolz vond ik echt goedkoop ogen en aanvoelen. Ik was opzoek naar iets stevigers 😊 zo kwam ik uiteindelijk bij een nuna met een groot onderstel en banden uit. Niet praktisch met mee nemen.. maar wel voor de wandelingen die wij maakte. Je moet gewoon kijken naar in wat voor omgeving jij met je kindje wilt gaan lopen en hem daar op uittesten. Goedkoop is vaak wel duurkoop maar een duur merk wilt ook niet alles zeggen. Test gewoon van alles in de winkel zo kom je erachter wat jij fijn vindt en wat niet.

2 weken geleden

Onze Joolz geo 2 gaat straks voor de 4e ronde mee en voldoet nog heel erg goed. Enige nadeel is dat hij best groot is dus als je een kleine auto hebt is het niet handig

2 weken geleden

Reactie op Aayss1

Hier ook het zelfde. Ik dacht aan de doona lijkt zeer compact, iemand erva ...
Doona is geen kinderwagen! Het is een autostoel die je voor even snel naar de supermarkt kunt gebruiken

2 weken geleden

Ik twijfel tussen bugaboo fox 5 renew, cybex priam 4 of de jools day5

2 weken geleden

Reactie op Desiree27

Ik twijfel tussen bugaboo fox 5 renew, cybex priam 4 of de jools day5
Bugaboo fox 5 renew doen! Komt ook als beste uit de test en is zo fijn ding, makkelijk met 1 hand te bedienen. Echt heel blij ermee

2 weken geleden

Ik heb nu bijna 4 jaar de Joolz Hub+ in gebruik en ik ga hem voor de tweede weer gebruiken. De gemakken van een kinderwagen waar je de maxicosi en een reiswieg op kan klikken aan het begin met daarbij het compacte van een buggy wanneer je hem later gaat gebruiken. Hij is namelijk kleiner dan andere modellen. Geen enorme mand onderin dus en lekker smal. Nooit over hoeven gaan op een kleinere buggy en ook al mee op reis geweest. Ideaal.

2 weken geleden

Reactie op Desiree27

Doona is geen kinderwagen! Het is een autostoel die je voor even snel naar ...
Oh echt haha merk t nu pas op ja 😂

2 weken geleden

Wij hebben gekozen voor de Cybex Balios S Lux in de kleur Stone. We hebben hem nu sinds een paar weken binnen en hij ziet er stevig en comfortabel uit. Ook rijd hij erg fijn 😁

2 weken geleden

Bugaboo fox5 renew, ontzettend blij mee! (Voor zover ik dat nu in kan schatten, ik ben bevooroordeeld want heb hem gewonnen)

2 weken geleden

Nuna Mixx Next, heel tevreden over! Sowieso vind ik hem gewoon heel mooi! Heeft (in verhouding met sommige andere merken) niet zo'n kleine reiswieg, dus je kind ligt niet zo snel klem tegen de zijkanten. Dochter van 2 zit heerlijk in de wandelwagen en kan hier echt nog lange tijd in. Ruime boodschappenmand. Rijdt soepel. Enige nadeel is dat ik hem relatief zwaar/lomp vind, met in en uit de auto tillen. Maar dat zal met andere merken niet zo heel veel uitmaken denk ik.

2 weken geleden

Wij hebben de cybex priam 4 gekozen

2 weken geleden

Ik heb gisteren de Bugaboo Fox5 gekocht. Dit omdat hij geschikt is voor alle terreinen, compact is, met 1 hand te bedienen en hij echt oerdegelijk is.

2 weken geleden

Maxi Cosi Street Plus, heel handig voor lange mensen en een grote boodschappen mand

2 weken geleden

Heb je al in de winkel gekeken en er mee gereden? Dan merk je echt een groot verschil tussen de merken en kun je op basis daarvan selecteren welke het beste bij jou past. Wij zijn uiteindelijk voor een Bugaboo gegaan bij de eerste (Fox 3 denk ik) en die gaan we nu weer gebruiken. Topding, ik word nog steeds blij als ik ‘m gebruik. Maar dat is inderdaad ook omdat wij op zoek waren naar degelijk, stevig, makkelijk te bedienen, en wel licht aan te sturen (ivm bekkenproblemen). Wij hebben een hal waarin ‘ie kan staan en ruime auto’s waarin ‘ie makkelijk in de kofferbak past. Als we ‘m elke dag 3 hoog naar boven hadden moeten tillen en dan in een klein gangetje hadden moeten zetten, hadden we een hele andere keuze gemaakt!

vorige week

Iemand ervaring met de Maxi Cosi Oxford plus? Of de uppababy vista ?

vorige week

Wij hebben de kinderkraft yoxi aangeschaft! Beide schoonzussen hebben een kinderkraft en ze rijden goed en erg licht te duwen