Ik ben een moeder van 2 zoontjes en ik krijg nu een dochter 馃┓ alle kleding maar ook bijvoorbeeld jassen van mijn zoontjes zijn dus overbodig. Aankomend weekend wil ik alles uit de loods halen en uitzoeken.
Ik zou graag een moeder willen helpen die het niet breed heeft en ik dacht laat ik het daarom eerst hier proberen. Het gaat om jongenskleding maat 56 t/m 74. (Mogelijk ook 50 maar dat weet ik niet zeker haha)
Uiteraard zorg ik ervoor dat ik alleen kleding geef die niet vies en/of kapot is. Als ik verder spullen tegenkom die handig zijn voor een baby doe ik die er ook bij! Ik betaal ook de verzendkosten.
Qua kledingsmaak ben ik meer van de neutrale kleding, je komt bij mij geen spiderman pakken tegen.
Het enige wat ik er voor terug zou willen is dat wanneer je iets niet mooi vind of niet nodig hebt om dat te doneren aan: Stichting babyspullen of een ander goed doel.
Mocht hier iemand zijn die dat goed kan gebruiken kan jij mij altijd een vriendschapsverzoek sturen!
Mocht je hier niemand vinden: meestal kun je via de verloskundige ook iets regelen. Zij weten vaak goed wie het hard nodig hebben en je kunt het dan bij hun afgeven, dan is het voor de ontvanger anoniem (en een minder grote drempel om aan te nemen). Superlief in ieder geval! 馃┑
Mijn gekregen kleertjes die ik niet zo leuk vind gaan naar een zorginstelling waar verslaafde moeders opgenomen zijn met hun kindje of ik breng het naar een zorginstelling waar moeders met een licht verstandelijke beperking opgenomen zijn samen met hun kindje.