7 Reacties

6 maanden geleden

Volgens mij heb je alles nodig wat daar staat voor als je toch thuis zou ben bevallen. Handzeep alleen als je dat niet al in huis hebt. Zit er bij mij niet in. Ik liet mijn man altijd extra damesverband halen. Maar verschilt ongetwijfeld per vrouw hoeveel ze nog na bloedt.

6 maanden geleden

Ik denk zoveel mogelijk bestellen als kan mocht je dan over hebben willen de kraamverzorgster of de VK meestal dit wel hebben omdat het altijd van pas komt.

6 maanden geleden

Bij mij zat alles er standaard in. Ik zou in jouw geval ook alles doen en max, je weet nu eenmaal niet hoe het loopt

6 maanden geleden

Eens met andere reacties en als je het niet gebruikt, kun je het daarna doneren!🤗

6 maanden geleden

Alleen de zeep en de gel dacht ik…. Mmm nou die heb ik in het groot staan maar goed het zal wel. De rest is als je het nu niet gebruikt dan later wel. Gaas, pff helaas zijn niet alle kinderen even handig. Tape, daarmee plak je dat gaas en watten op zijn plek voor je naar de huisartsenpost gaat. Onderleggers, zindelijk worden gaat niet zonder ongelukjes. Dus ja eigenlijk alles wel gebruikt. 😅 beetje een loeder moeder soms maar hij heeft het tot dus ver gehaald met maar een paar littekens.

6 maanden geleden

Ik bestel het gewoon wat er standaard in zit daarnaast heb ik puppy pads in huis want ik lekte heel snel door nadat ik van de eerste was bevallen. Ik had dus ook extra kraamverband in huis. Wat ik niet heb gebruikt heb ik aan mijn verloskundige gegeven dat gebruiken ze om Bevallingen te doen bij mensen in het azc of mensen die minder bedeeld zijn.

6 maanden geleden

Ohja en ik heb nog later extra alcohol aan moeten schaffen en gaasjes en vaseline. Ik was zo gescheurd dat ik een vet gaasje tussen mijn schaamlippen moest doen om te zorgen dat het niet aan elkaar zou hele . En elke keer met plassen moest dat er weer uit en daarna er weer in . Dus het is echt afhankelijk hoe je bevalling verloopt. De ene keer gebruik je het helemaal niet denk ik.. en de andere keer moet je bij halen