15 Reacties
12 uur geleden
Jup! Hier ook een baby die pas tussen 22.30 uur a 00.30 uur in slaap te krijgen is. Hij slaapt gelukkig wel uit tot 10 uur 's ochtends (met dan nog 1 voeding er tussendoor). Maar ik zou dit ook wel graag willen vervroegen. Dus ik lees even mee voor de tips!
12 uur geleden
Mijn zoontje doet rond half 8 een dutje van 3 kwartier - 1,5 uur en blijft dan wakker tot 23/00 uur en dan gaan we samen naar bed.
11 uur geleden
De kleine ligt bij ons beneden tot wij naar boven gaan tussen 9 en 10. Daarvoor wil hij wel slapen, maar dan wel op ons! Kleine slokjes drinken af en toe en dan weer verder. Ik heb al vele avonden met 1 borst bloot op de bank gezeten en ons ventje er of aan of tegenaan😂
11 uur geleden
Reactie op Logv
Ik zie heel veel mama’s zeggen dat hun kleine tot 10.00uur uitslaapt… was e ...
Ik werk om papa heen waardoor ik hem of later naar de opvang breng of ik ben vrij op zijn opvang dagen
10 uur geleden
Wij hebben ook een avond baby. Zijn dag begint vaak rond 9.30. De nacht begint vaak tussen 22.30 en 0.00. In de avond clusteren, maar ook rustig 2 uur walkertijd. Dan meestal nog 2 borstvoedingen, rond 4/5 en rond 7/8.
Ik heb nog verlof, maar moet 2 januari weer beginnen, dus dan moeten er een nieuw ritme komen (ik begin om 8 met werken, dus zal rond 7 met hem opstaan denk ik). Wellicht begint zijn nacht dan eerder. Ook alle prikkels die dan van de opvang zullen komen maken waarschijnlijk wel verschil
10 uur geleden
overdag/middagslaapje inkorten of verschuiven? ga even na: Hoeveel slaapjes en welke tijdje houdt je kindje aan? Wellicht heeft het daarmee te maken?
9 uur geleden
Hier slaapt ze ook niet voor 22:00 uur. Ze is naast de nachtvoeding dan om 7 uur/7:30 wakker maar kan dan zo 3 uur verder slapen na de voeding. Denk dat dat laatste hiervoor zorgt