15 Reacties

12 uur geleden

Hier ook, vaak pas vanaf 22:00 op mijn borst en pas vanaf 00:00 in haar cosleeper na de droomvoeding

12 uur geleden

Jup! Hier ook een baby die pas tussen 22.30 uur a 00.30 uur in slaap te krijgen is. Hij slaapt gelukkig wel uit tot 10 uur 's ochtends (met dan nog 1 voeding er tussendoor). Maar ik zou dit ook wel graag willen vervroegen. Dus ik lees even mee voor de tips!
Mijn zoontje doet rond half 8 een dutje van 3 kwartier - 1,5 uur en blijft dan wakker tot 23/00 uur en dan gaan we samen naar bed.

12 uur geleden

Reactie op GedrevenVuurvogel297724

Mijn zoontje doet rond half 8 een dutje van 3 kwartier - 1,5 uur en blijft ...
Exact hetzelfde hier

12 uur geleden

Reactie op GedrevenVuurvogel297724

Mijn zoontje doet rond half 8 een dutje van 3 kwartier - 1,5 uur en blijft ...
Hier ook. Pas na de laatste fles om 22;00 geeft die zich over

12 uur geleden

Hij kijkt rustig onze series mee 😂

12 uur geleden

Hier ook gelukkig slaapt hij de volgende dag dan wel uit tot 10uur
Hier gaat tie stip 22u naar bed tot 10u s’ochtends

11 uur geleden

De kleine ligt bij ons beneden tot wij naar boven gaan tussen 9 en 10. Daarvoor wil hij wel slapen, maar dan wel op ons! Kleine slokjes drinken af en toe en dan weer verder. Ik heb al vele avonden met 1 borst bloot op de bank gezeten en ons ventje er of aan of tegenaan😂

11 uur geleden

Ik zie heel veel mama’s zeggen dat hun kleine tot 10.00uur uitslaapt… was even benieuwd of jullie dan niet moeten gaan werken of school/opvang etc. Hier begint iedere dag eigenlijk om 7.00uur.

Reactie op Logv

Ik zie heel veel mama’s zeggen dat hun kleine tot 10.00uur uitslaapt… was e ...
Ik werk om papa heen waardoor ik hem of later naar de opvang breng of ik ben vrij op zijn opvang dagen

10 uur geleden

Hier ook een avond-baby. Gaat meestal rond 23.30 slapen tot 10 00. Ik heb nu nog 2 weken vrij/verlof. Ben zelf ook geen ochtendpersoon, dus ik vind het juist perfect 😅 Straks 2 dagen werken. Mijn partner is 's ochtends vrij, dus ook dan kan baby gewoon uitslapen.

10 uur geleden

Wij hebben ook een avond baby. Zijn dag begint vaak rond 9.30. De nacht begint vaak tussen 22.30 en 0.00. In de avond clusteren, maar ook rustig 2 uur walkertijd. Dan meestal nog 2 borstvoedingen, rond 4/5 en rond 7/8. Ik heb nog verlof, maar moet 2 januari weer beginnen, dus dan moeten er een nieuw ritme komen (ik begin om 8 met werken, dus zal rond 7 met hem opstaan denk ik). Wellicht begint zijn nacht dan eerder. Ook alle prikkels die dan van de opvang zullen komen maken waarschijnlijk wel verschil

10 uur geleden

overdag/middagslaapje inkorten of verschuiven? ga even na: Hoeveel slaapjes en welke tijdje houdt je kindje aan? Wellicht heeft het daarmee te maken?
Hier slaapt ze ook niet voor 22:00 uur. Ze is naast de nachtvoeding dan om 7 uur/7:30 wakker maar kan dan zo 3 uur verder slapen na de voeding. Denk dat dat laatste hiervoor zorgt