24 Reacties
6 maanden geleden
Ik heb een paar rompertjes en een geboortepakje (gewoon van de zeeman genomen) in maat 44. Voor het geval dat. Mocht ze klein zijn vind ik het wel het leukst als haar geboortepakje echt mooi zit ☺️. En mijn nichtje was ienieminie (42cm bij voldragen zwangerschap) zonder dat ze dat ooit door hebben gehad op echo’s dus ergens zit in mijn hoofd dat mijn baby ook klein gaat kunnen zijn 🤣 Dus een paar dingetjes voor de zekerheid in huis, de rest is zo bijgekocht / geleend van familie 😊
6 maanden geleden
Mijn eerste zoontje is prematuur geboren en had toen niks in maat 44. Hij verzoop echt in maatje 50.
Voor nu heb ik 2 rompertjes met lange mouwen in maat 44 gehaald en ik heb van die broekjes met voetjes eraan in maat 50 maar die heel mini vallen.
Beter iets dan niets. Maar ga geen hele garderobe aanschaffen. Mocht deze zich ook eerder melden dan haal ik dan/bestel ik dan, bij. (Is tegenwoordig veel meer in mini maatjes dan 6 jaar geleden).
6 maanden geleden
Dit word mijn 3e kindje en nooit wat in maat 44 gekocht of überhaupt nodig gehad. Is gauw genoeg gehaald mocht het nodig zijn.
6 maanden geleden
Nee ik koop niets in die maat. Mijn oudste kwam met 41.1 en was 54cm. Mijn huidige man is langer dan zijn vader was en meneer lijkt nu al groter dan gemiddeld.
6 maanden geleden
mijn eerdere kindje is eerder geboren. ik heb toen maat 50 aangedaan dat had ik bij me, zat ruim maar was niet eind van de wereld. heb toen die dag van anderen maat 44 gekregen en door hun gewassen. evt kan je 1 rompertje 44 vooraf wassen en in zakje in vluchtkoffer doen mocht je eerder bevallen en naar het ziekenhuis moeten. de rest komt later wel.
6 maanden geleden
Ik zou 3 rompertjes halen en mocht hij wel eerder komen dat kan je altijd iemand op pad sturen om wat meer 44 te halen.
6 maanden geleden
Ik heb 10 setjes in maat 44 besteld. Dit omdat ik sinds week 29 bloedingen heb en de kans groot is dat ze eerder gehaald gaat worden.
Nu ben ik 34 weken en de reguliere keizersnede staat gepland bij 38 weken.
Hopelijk blijft ze zolang zitten en worden de setjes 44 overbodig.
6 maanden geleden
Nee hoor ik doe het niet. Onze zoon is geboren met 41+1 kon maat 50 aan.
Gemiddeld zijn kinderen wel 50 cm lang bij de geboorte.
Ik zou het alleen aanschaffen als ik een tweeling zou verwachten of als hij prematuur geboren wordt.
Ik ben morgen 35 weken dus ik zie de noodzaak er niet zo van in. Als het te groot is sla ik de mouwtjes/broekspijpen gewoon een keertje om. Hij zal dan snel in maat 50 zitten.
6 maanden geleden
Wij hebben niks in maat 44. Zelfs amper iets in maat 50. Mijn twee andere kinderen begonnen beide gelijk in deel maat 50-56 of geheel 56. De baby wordt iets kleiner verwacht dan haar twee broers (52 en 54 cm bij geboorte), vandaar dat we wat van 50 in huis hebben. Verzuipt ze straks in 50, dan hebben we 44 dezelfde dag nog in huis en op de hand gewassen.
6 maanden geleden
Nope, zeker niet doen aangezien je nu wss wel weer een gemiddeld kindje hebt. Daar heb je het toch ook niet bij gemist?
6 maanden geleden
Ik heb 1 pakje gehaald, maar dat is meer omdat ik bij m’n zoontje maat 50 de eerste week wat de flodderig vond. Mocht blijken dat we meer nodig zijn stuur ik m’n vriend gewoon even na de zeeman voor wat simpele boxpakjes.
6 maanden geleden
Ik voorzie wel iets meer in maat 44 dan de vorige keer. Mijn zoontje is met 38 weken gehaald omdat hij aan de kleine kant was. Hij verzoop in maat 50 wat echt niet handig en fijn was. Ik heb nog 2 pakjes liggen die mijn mama toen snel heeft bijgekocht maar wil nu wel iets meer voorhanden hebben. Ons tweede zoontje zal ook een kleintje zijn.