13 Reacties

4 dagen geleden

Hier precies hetzelfde met 18 weken en eigenlijk doet ze dat al heel lang. Ze vindt het ook superleuk om in de hoek van de bank te zitten en naar mij te kijken. Ze is ook mega sterk in dr nek dus zolang je het geen uren doet kan het best denk ik

4 dagen geleden

Mijn zoontje doet hetzelfde. Hij is 19 weken maar dit doet hij al aantal weken. Met de 3 maanden controle zag de kinderarts het ook en zei ze dat het niet mocht, ja begrijp ik maar hij doet het zelf 😅 Hij wordt inmiddels ook echt boos in de newbornset van de triptrapp

4 dagen geleden

Reactie op KimRu

Mijn zoontje doet hetzelfde. Hij is 19 weken maar dit doet hij al aantal we ...
Ja newbornset wil ze hier ook vaak niet. Ze wilde na 3 maanden al niet meer vastgehouden worden als een “baby” maar alleen maar rechtop en anders was het huilen 😅

3 dagen geleden

Reactie op ZelfbewusteBos252630

Ja newbornset wil ze hier ook vaak niet. Ze wilde na 3 maanden al niet meer ...
Hier ook mijn zoontje de wilt ook alleen maar zitten. En ook huilen als hij niet lekker zit. 🤣

3 dagen geleden

Jaa die van ons zit ook in de ongemakkelijke fase waarin zij niet meer in de newborn set wilt maar ook (volgens mij nog lang niet) in de babystoel. In de newborn stoel is ze echt alleen maar “buikspieroefeningen” aan het doen totdat ze gefrustreerd is

3 dagen geleden

Reactie op antje_romero

Jaa die van ons zit ook in de ongemakkelijke fase waarin zij niet meer in d ...
Ja die van ons wil ook niet meer in de newborn set🙈. Ze wil graag zitten😅

3 dagen geleden

Mijn dochter is 16 weken en denk dat ze al zo’n 4 weken alleen maar rechtop wil zitten 🤣 ze is al heel sterk in haar nek en rug. Ik zet haar soms wel eens zitten neer in de hoek van de bank en opschoot wil ze sowieso alleen maar zitten. ‘Officieel’ mag het natuurlijk niet maarja richtlijnen zijn ook maar richtlijnen. Zolang ze niet uren achter elkaar zitten lijkt het me prima

3 dagen geleden

Reactie op antje_romero

Oh heel herkenbaar!! Dacht al wat is hij nou moeilijk aan het doen maar kan natuurlijk dat hij hier gewoon niet meer in wil zitten 😂

3 dagen geleden

Ik heb de new born set al van de stoel afgehaald en de babyset erop gezet. Ze werd er zo boos in en overstrekte zichzelf er zo in dat ze alleen nog maar in het onderste van het tuigje hing wat tussen haar benen zit. In de baby stoel zet ik haar wel eens voor de kerstboom. Max 2 minuutjes en ik blijf er natuurlijk bij. Die lichtjes zijn een feest om naar te kijken.

3 dagen geleden

Reactie op FromTheGoalie

Ik heb de new born set al van de stoel afgehaald en de babyset erop gezet. ...
Wat leuk! Hoe oud is ze?

3 dagen geleden

Reactie op VerfijndeDroom924578

Wat leuk! Hoe oud is ze?
Ze is nu 23 weken. Gecorrigeerd 19.

gisteren

Hier met 17 weken net zo. Zo rechtop mogelijk zitten en zodra hij iets in beide handjes heeft trekt hij zich op. Staan vind hij ook helemaal fantastisch. Dit kind slaat volgens mij echt het liefst het hele baby zijn over: vanaf het begin wilde hij niet knuffelen, niet lekker bij je liggen, overdag niet slapen.. Het kan hem blijkbaar allemaal niet snel genoeg gaan. Rollen doet tie dan nog weer niet en van tummy time raakt hij gefrustreerd. Lastig hoor, ik weet ook dat het beter is van niet (sterker nog, ik had heeeeel graag een kroelbaby gehad 😅) maar ja.. zet een sterke, spartelende baby maar eens in een houding die hij niet wilt.. 🤷‍♀️

Reactie op antje_romero

Dat doet onze baby ook. De kinderfysio zei dat het toch wel goed is om het rechtop zitten een beetje te ontmoedigen. Dan juist weer even helemaal plat laten liggen als hij dat doet in de newbornset, dus even naar de box of speelkleed. Of even op de buik spelen zodat hij wel wat energie kwijt kan. Maar ik denk ook niet dat ik dat volhoud tot hij 6-7 maanden is wat zij zei, maar ik rek het al wel een paar weken zodat hij niet met 4 maanden al zat, hij is nu bijna 5 maanden dus het is iets