7 Reacties
6 maanden geleden
Ik heb echt over de 80 muggenbulten. Wordt er knettergek van wordt echt lek gestoken pfff. Ik smeer er niks op maar lees graag mee. Wat mag ik gebruiken voor muggen stick? Of spray. Kruidvat kon me niet adviseren. Maar ik moet iets hebben om die muggen weg te houden bij me
6 maanden geleden
Reactie op Mamavanbijna3kiddies
Ik heb echt over de 80 muggenbulten. Wordt er knettergek van wordt echt lek ...
Echt vreselijk he. Ik heb ook echt het idee dat er zo weinig kan/mag als je zwanger bent. Vooral de antimuggen sprays zit altijd wel wat in wat niet mag. Daarom smeer ik voor nu ook maar frambozen shea zalf dat is dan teminste helemaal natuurlijk en voor de nog wat kleinere bulten en die ik snel opmerk helpt dat wel. Maar die grote die je pas ziet als je weer wakker word likven maar jeuken.
6 maanden geleden
Ik ben heel erg tevreden over Nestosyl.
Ik heb altijd muggenbulten met een allergische reactie dat 1 bult al snel zo'n 15cm doorsnee heeft.
Nestosyl werkt dan altijd goed tegen de jeuk. Weet alleen niet of dat tijdens de zwangerschap mag.
Ik kom met deze bloedhitte niet buiten, hebben thuis alle ramen potdicht en zit lekker bij de airco. Geen mug in de buurt. Heerlijk!
6 maanden geleden
Ik maak zelf rollers van Young Living olie. 100% natuurlijk en werkt als een malle馃
6 maanden geleden
Bij mij werd t zo dik dat m'n hele been opzwol, mocht in overleg met de huisarts antihistamine pilletje dat hielp gelukkig iets 馃槄