8 Reacties

8 maanden geleden

Wij hebben ons geboortemutsje met naam van Teddyenbeer.nl. Erg tevreden over de kwaliteit en het borduren! Het geboortepakje ook laten borduren en deze komt van Liliiflora.nl , ook een aanrader. 馃槉

8 maanden geleden

Reactie op Anoniem97x

Wij hebben ons geboortemutsje met naam van Teddyenbeer.nl. Erg tevreden ov ...
Super fijn!! Dankjewel voor het reageren

8 maanden geleden

Ik heb deze zelf ook besteld 馃グ

8 maanden geleden

Super leuke producten en super mooie kwaliteit

8 maanden geleden

Je zou ook wat lokaler kunnen kijken of er mensen met een borduur machine dit soort dingen doen. Je hebt vaak op lokale pagina鈥檚 wel mensen die dit aanbieden omdat ze het doen als hobby en er een klein beetje mee verdienen. Straks met koningsdag eens goed kijken wie er een kraampje heeft met dit soort spullen.

8 maanden geleden

Ik heb dit voor onze zoon gedaan. Maar dan bedrukt niet geborduurd zo een machine heb ik dan (helaas) niet. Hij paste de mutsjes niet馃槀. Mijn tip neem een mutsje van de hema! Die zijn erg fijn en passen vaak vanaf moment 1. Voor het borduren zou ik even via facebook kijken in van die groepen heel veel hobbyisten die dit met alle liefde voor je kunnen doen vaak voor een klein prijsje 鈽猴笍

8 maanden geleden

De instructrice die mij zwangerschapszwemmen geeft heeft een naaiatelier en sinds kort een borduurmachine: Mus en Moos op instagram, geloof dat ze ook een website heeft