11 Reacties

6 maanden geleden

Ik twijfel ook heel erg.. opzich ziet het er chill uit maar je kan de baby natuurlijk ook zelf tillen en €170 is echt veel geld. Ik weet ook niet hoe lang baby er goed in past bijvoorbeeld..

6 maanden geleden

Ik heb er ook naar zitten kijken maar zelfs op vinted vind ik ze nog best wel heel duur

6 maanden geleden

Ik zou er zelf niet voor kiezen. Na 6 maanden was mn dochter de kinderwagen ontgroeid. Bovendien kan je de bak van de kinderwagen ook altijd mee naar binnen nemen ergens. Dus het extra voordeel van dit zie ik niet echt. Daarbij vraag ik me af of de zijkanten wel ademend genoeg zijn.

6 maanden geleden

Ik zou het geld ergens anders aan besteden. Hij mag gebruikt worden tot 9kg, dus je kan hem nog geen jaar gebruiken. Ik vindt €170 dan een boel geld voor iets wat je zo kort kan gebruiken

6 maanden geleden

Ik heb er ook over getwijfeld, maar er zijn ook heel veel slechte recensies dat het eigenlijk niet super veilig is voor de kleine, of dat echt zo is geen idee natuurlijk maar om die reden slaan wij m over!

6 maanden geleden

Ik twijfel ook! Lijkt mij vooral heel relaxed met douchen en bewegen door het huis dat het kindje dan makkelijk mee kan. Hoe zouden jullie het doen met douchen? Lijkt mij goed om dan wel altijd zicht op haar te hebben en met die Najell kan je haar bijvoorbeeld in de badkamer (met ventilatie) neerzetten…! Nieuwsgierig naar wat jullie denken

6 maanden geleden

Reactie op Marleentd

Ik twijfel ook! Lijkt mij vooral heel relaxed met douchen en bewegen door h ...
Ik denk in de wipstoel of in een goedkoper babynestje

6 maanden geleden

Reactie op Marleentd

Wipstoel in de badkamer, baby nestje of doe een kussensloop om je Voedingskussen en leg de baby daarin (nestje is zelfs niet noodzakelijk - meer een Nice to have)… er is geen goed of fout, maar persoonlijk na 2 kids durf ik wel te zeggen dat ze overal wat voor verzinnen; marketing heel slim doen, inspelen op de zwangere vrouw en overal veel geld voor vragen… als je hem echt graag wil, kijk dan eens op marktplaats… daarnaast - als deze tot 9kg kan (heb er geen ervaring mee), baby’s kunnen initieel niet rollen dat duurt zeker wel een maand of 3 dus je zou zelfs gewoon een box kussen ergens op de grond kunnen leggen… je wordt je echt creatief in hoe je alles doet

6 maanden geleden

Reactie op Marleentd

Ik heb een bad, handdoek of boxkleed er in en ik kan er een oogje op houden. Maar goed die bak van je wandelwagen kan er dus af en kan je overal neerzetten. Lastig omdat het boven is? Je baby bad is denk ik vlak bij je badkamer, baby kan gewoon plat er in liggen. Ook kan je de meeste co sleepers dicht doen aan de zijkant en dan heb je een Veilig bedje wat je kan verschuiven. Ik merk dat ik een erg makkelijke mamma ben 😬.

6 maanden geleden

Reactie op chemkitten

Ik heb een bad, handdoek of boxkleed er in en ik kan er een oogje op houden ...
Haha hier doe ik het ook zo hoor. Al ben ik van mening dat ik sowieso geen 24/7 zicht hoef te hebben op mn baby. Als de baby lekker slaapt mag ik best even douchen vind ik 😂. Als de baby wakker is gewoon badhanddoek in babybadje en baby daarin. Moet ook zeggen mn huis is veel te klein voor al die extra items 😂😂. Ben blij als de baby zelfstandig kan zitten en de Co-sleeper eruit kan. Het ledikant/box naar de kamer van de baby kan. En de kinderwagen weg kan 😂😂😂🙈

2 maanden geleden

Hoi, Ik heb de sleep carrier voor ons tweede kindje en ben er heel blij mee. Ze ligt er heel knus in, ook in de kinderwagen en het is ideaal om haar na de wandeling naar de box te verplaatsen. Achteraf had ik deze ook met de eerste al willen hebben.