17 Reacties

vorige week
Wij hebben het gehad, en vervolgonderzoek ook al. Inderdaad, alles was verder eigenlijk al uitgesloten en met vervolgonderzoek dan ook verder niets gevonden. We krijgen nu alleen extra groeiecho’s, maar gewoon bij de verloskundige

vorige week
Ik heb het ook, vervolg onderzoek al gehad in het ziekenhuis. Alles was goed met de baby, en mijn 2 vaten zijn net zo groot als mijn 3 vaten. Ik zou je proberen niet druk te maken. Ik hoef zelfs geen groeiecho’s.

vorige week
Reactie op Desi1997
Wij hebben vorige week dezelfde uitslag gekregen! Gelukkig snel het vervolg ...
Wat fijn dat het allemaal goed was! Was de echo in het ziekenhuis ook gewoon uitwendig?

vorige week
Ik heb dit ook gehad bij de 20 weken echo. Vorige week meteen het extra onderzoek gehad. Dit was gewoon nog een uitgebreide 20 weken echo. Ook gewoon uitwendig. Gelukkig verder niks aan de hand.
Maak je idd niet te druk er om. Ze zeiden bij ons ook dat het een hele kleine kans is dat het samen gaat met andere afwijkingen. Maar ik denk dat ze dat dan al met de gewone 20 weken echo ook al wel hadden gezien en gezegd. En de navelstreng hebben ze na de geboorte toch niet meer nodig...

5 dagen geleden
Een navelstreng met twee bloedvaten die niet samen gaat met andere afwijkingen noemen ze vaak wat minder spannend: een 'variant op normaal', die ze toevallig tegenkomen tijdens de 20 weken echo. Functioneert net zo prima, maar omdat het afwijkt van de norm word je wel altijd doorgestuurd. Zo zijn er meer 'varianten op normaal' die ze kunnen vinden omdat ze tegenwoordig zoveel kunnen (en moeten, volgens de richtlijnen van de SEO) bekijken. Er is een aantal dingen dat per toeval wat vaker wordt gevonden, en dit is er 1 van. Hopelijk ben je door al die andere berichten ook al wat gerustgesteld :)

5 dagen geleden
Hier hetzelfde, extra echo gehad in het ziekenhuis buiten de navelstreng om niks bijzonders. Krijg extra groei echo's met 28 32 en 35 weken

2 dagen geleden
Reactie op Moirae93
Hier was alles goed volgens het ziekenhuis en is er geen reden tot zorgen! ...
Het was gelukkig allemaal goed 🩷
Ze ging nu alleen even met haar navel streng spelen waardoor de echoscopist ineens begon te twijfelen of het wel echt een meisje was😂
Wij krijgen nu tegen het eind wat extra groei echo’s, wel leuk dat we nu nog wat vaker mogen spieken.

2 dagen geleden
Reactie op Indeh
Fijn om te lezen dat alles goed was!
Hier vandaag ook gezien dat er maar ...
Heel veel succes! Het komt vast goed 🩷

2 dagen geleden
Ons kindje heeft dit ook. Vorige week woensdag bij de 20 weken echo gezien en vandaag ik het ziekenhuis geweest voor de uitgebreide echo. Vond het wachten toch een beetje spannend…
Alles aan het kindje zag er vandaag in het ziekenhuis, net als bij de 20 weken echo, helemaal goed en gezond uit. Als er op de 20 weken echo geen andere gekke dingen zijn gezien komt het hoogstwaarschijnlijk helemaal goed! De echoscopist vandaag noemde het inderdaad een “variant op normaal” en dat stelde me heel erg gerust.