21 Reacties

3 maanden geleden
Ik heb nog een korting voor 2 gratis avond kaarten. Die kreeg ik bij een bestelling via bol.com bij ik en ik. Ik gebruik hem niet want ik had al dagkaarten gekocht. Dus moet je alleen in de avond willen, dan kan ik je de foto sturen

3 maanden geleden
Reactie op Selphya
Ik ben er 2x geweest. Een keer vanuit de huishoudbeurs en een keer los. Wa ...
Op welke dag was je?

3 maanden geleden
Ik wil ook gaan maar ben benieuwd naar hoe druk het is op de zaterdag. Dan is ook de HHB. Dus in en om de Rai drukker en ook extra bezoekers? Of zijn alle dagen vergelijkbaar qua drukte?

3 maanden geleden
Iemand tips voor het parkeren op de zaterdag? De parkeer tickets zijn niet meer beschikbaar en in een mail van de 9 maanden beurs stond dat deze niet beschikbaar zijn ivm de verwachte drukte en je word doorverwezen naar 2 externe parkeerplaatsen die dus ook vol zitten..

3 maanden geleden
Wij gaan onverwachts niet meer naar de 9 maanden beurs.
We hebben dag kaarten voor vrijdag 21 februari.
Iemand die deze wil overnemen?

3 maanden geleden
Reactie op ZelfstandigeEik919436
Iemand tips voor het parkeren op de zaterdag? De parkeer tickets zijn niet ...

Ze zitten niet vol, maar je kan niet vooraf reserveren. Het is dus op de gok of er plek is.

3 maanden geleden
En stel ze zijn wel vol weet iemand of je daar in de buurt dmv een kaartjes parkeer automaat waar je een x bedrag in gooit, je auto kunt parkeren ?

3 maanden geleden
En stel ze zijn wel vol weet iemand of je daar in de buurt dmv een kaartjes ...
Je kunt daar wel in de buurt op straat parkeren, maar je betaalt de hoofdprijs, want Amsterdam. Ik denk niet dat er veel plek is ivm ook de huishoudbeurs. Wat je wel kunt doen is in de VU parkeergarage parkeren en dan de metro/trein nemen naar de rai.

3 maanden geleden
En stel ze zijn wel vol weet iemand of je daar in de buurt dmv een kaartjes ...
Ik heb net online een dagkaarten gekocht voor de parkeerplaats. Vorig jaar had ik zo intens veel gratis spullen dat ik heeeel blij was dat de auto dichtbij stond.

3 maanden geleden
Reactie op YenteMaxime
Ik heb net online een dagkaarten gekocht voor de parkeerplaats. Vorig jaar ...
Waar heb je die besteld?