10 Reacties
gisteren
Ik begin in januari ook met iets nieuws en ik heb dus ook het gevoel dat ik het een beetje verleerd ben. Maar daarom heb ik expres iets gezocht dat dichtbij huis/opvang is, zodat ik weet dat mijn kind dichtbij is. En toen ik voor mijn sollicitatie ging, voelde het wel alsof het een plek die bij me zou kunnen passen, dus daar hou ik me tot nu toe wel aan vast.
VRIEND
20 uur geleden
Ook ik begin in Februari aan mijn nieuwe baan. Moet eerst nog 2 maand op mijn oude ivm opzegtermijn. Vind het ook erg spannend omdat ik een vast contract op gezegd heb. Maar deze baan is zoveel dichterbij. 6 min rijden ipv 40 min. Lichamelijk ook minder zwaar(zorg). Oude werk had echt super gezellig team. Ben dus ook erg nerveus als ik dat weer terug krijg. Maar heb dit gedaan met mijn 3 kindjes in mijn achterhoofd. Het gaat vast goedkomen maar vaak is het eerst altijd even je het nieuwe meisje voelen 😅 en je plekje vinden. Dit is voor mij ook nog eens de 1e baan switch. 9 jaar op dezelfde plek gewerkt!
17 uur geleden
Ik ben ook begonnen met een nieuwe baan, had dezelfde zorgen zoals jij beschrijft. Maar het viel me alleszins mee! Vond het zelfs heel verfrissend, zo’n nieuwe start/‘nieuw leven’. En iedereen is heel erg begripvol en gunt me meer tijd, omdat ik net verlof hebt gehad. Hopelijk bij jou ook! Heel veel succes!
15 uur geleden
Ik ga vanaf 1 februari ook ergens anders aan het werk! Vind het ook spannend. Heb mijn vast contract er voor opgezegd. En ga er financieel wel echt op achteruit. Maar met dit werk kan ik mijn oudste dochter zelf naar school brengen en halen en hoeft mijn jongste maar 2 x in de week naar mijn schoonzus voor oppas.
Plus ik hoef niet meer in de avonden/weekenden/feestdagen te werken.
Kindjes zijn maar zo kort klein, daar wil ik optimaal van genieten en er zoveel mogelijk voor ze zijn 😊
10 uur geleden
Hier ook een nieuwe baan vanaf januari. Ik vind het ook super spannend...
VRIEND
10 uur geleden
Reactie op Woody24
Ik ga vanaf 1 februari ook ergens anders aan het werk! Vind het ook spannen ...
Ooh wat heerlijk joh dat je alleen dagdiensten hebt! En geen weekenden. Had ik indd ook gedaan dan! Komt vast allemaal goed
9 uur geleden
Yes hier ook! Vorige week begonnen. Ik heb een week (misschien wel 2?) elke dag gehuild dat ik weer aan het werk moest. Geef de hormonen de schuld, het afscheid nemen van de kraamtijd, je kindje loslaten; wat dan ook - ik vond het gewoon moeilijk. Het werken zelf viel alles mee, om 15.00 ben ik wel doodmoe ivm 2 nachtvoedingen. Alles rondom werk is bij mij minder belangrijk geworden, hierdoor vind ik het allemaal veel minder spannend. En ondanks alles nieuw is, je doet het gewoon. Net als bevallen, korte nachten. Je vind je weg wel weer!