6 Reacties

3 dagen geleden

Ik volg

3 dagen geleden

Ik weet niet of het niet mag, maar onze eerste was de hele nacht aan het omrollen toen hij het door had hoe het moest. En toen was de co-sleeper gewoon te klein want hij stootte zich de hele tijd wakker. Ipv co-sleeper hadden we toen een tijdje een ledikant naast ons bed staan, en toen heb ik ook zo'n bescherming/omlijsting gekocht voor in een ledikant want hij pakte anders steeds de spijlen van het ledikantje vast en was veels te druk mee bezig ipv slapen... Dus geen idee of het niet mag, maar een co-sleeper werd gewoon te klein door al dat draaien (en wakker stoten) Dus kijk maar! Niet alle babies zijn zo actief snachts. De oudste gaat nog steeds zijn heel bed door tijdens slapen (bijna 2), terwijl ander kids normaal stil slapen...

3 dagen geleden

Hier is het een rug slaper dus hij ligt nog gewoon in zijn co sleeper. Ding staat ook tegen mijn bed aan maar niet compleet gelijke hoogte dus hij valt er niet tussen of zo. Hij rolt nu sinds een week maar in de avond en nacht slaapt ie ook echt.

2 dagen geleden

Onze oudste sliep toen nog wel in de co sleeper maar dan wel op onze kamer. Ligt misschien ook aan je coosleper. Ze kan er niet echt uitrollen ofzo

gisteren

Ik heb een co-sleeper waar je de lage rand omhoog kan zetten. Sinds m’n meisje rolt doe ik dit wel voor mijn eigen gemoedsrust. En dat verdrietige idee… oh dat herken ik zo. Heb dat al met die rand omhoog… Bij mijn oudste was dit niet voldoende omdat hij wakker werd van het ruimte gebrek. (Kind ging het hele bed door snachts…) voor hem heb ik toen zijn ledikant op onze kamer gezet omdat ik er nog niet klaar voor was dat hij snachts op z’n eigen kamer zou slapen

19 uur geleden

Reactie op IkPien

Onze oudste sliep toen nog wel in de co sleeper maar dan wel op onze kamer. ...
Gaat er denk ik meer om of er genoeg ruimte is om weer terug te kunnen rollen