16 Reacties

9 maanden geleden

Kleur ogen van de man zijn (als ik het goed heb) wel dominanter dan die van de vrouw

9 maanden geleden

Jaaa leuk topic haha. Ik heb bruin/grijs/groene ogen en mijn vriend blauw met een klein beetje bruin. Dus ben ook benieuwd 鈽猴笍鈽猴笍. Volgens mij klopt het plaatje alleen niet. Bruin is geloof ik dominant over blauw dus dat zou dan niet 50/50 moeten zijn lijkt me.

9 maanden geleden

Ben benieuwd naar onze dochter straks. Maar ik heb bruine ogen mijn vriend groen en ons zoontje blauw blauw. Dus best bijzonder

9 maanden geleden

Ik heb blauwe/grijze ogen en mijn man bruin. Onze oudste heeft blauw/grijze ogen, middelste bruin met een beetje groen gemengd en de jongste bruine ogen. Ben ook heel benieuwd welke kleur ons meisje zal krijgen! 馃槉

9 maanden geleden

Wanneer zie je ongeveer de echte oogkleur van je kind?

9 maanden geleden

Ik en mijn man hebben bruine ogen, onze oudste heeft hele donkere ogen en de jongste groene ogen. Mijn moeder is de enige met groene ogen in de familie derest allemaal bruin. Toch heeft me zoontje groene ogen gekregen. 鈽猴笍

9 maanden geleden

De afbeelding klopt niet helemaal, de kleur ogen van de grootouders speelt bijv. ook mee. Wel leuk om een beetje mee te kunnen gokken natuurlijk. Ik heb zelf blauwe ogen, mijn partner bruine ogen. Onze dochter heeft groene ogen, dit terwijl die kans volgens de afbeelding 0% is 馃お

9 maanden geleden

Reactie op Anoniiemm

Wanneer zie je ongeveer de echte oogkleur van je kind?
Volgens mij kunnen die nog tot drie jaar veranderden, maar vaak is het na een jaar wel redelijk goed zichtbaar.

9 maanden geleden

Reactie op Bb1903mp

De afbeelding klopt niet helemaal, de kleur ogen van de grootouders speelt ...
Haha hier hetzelfde. Mijn ouders hebben allebei groen, ik blauw en mijn broertje bruin wat ook ong nihil zou moeten zijn 馃槵

9 maanden geleden

Ik heb hele felle blauwe ogen en mijn man heeft hele donker bruine ogen. Onze eerste heeft bruin ben echt heel benieuwd of de tweede mijn kleur ogen krijgt馃ぉ

9 maanden geleden

Ik heb zelf groene ogen en m鈥檔 man bruinen. Onze familie heeft een mengelmoes van verschillende kleuren. Ons eerste zoontje heeft vanaf dag 茅茅n hele donkere ogen gehad. Ik neem aan dat ons tweede zoontje dat ook zal hebben 馃グ

9 maanden geleden

Mijn vriend heeft bruine ogen ik blauw. Ons eerste zoontje heeft blauwe ogen ( had ik niet verwacht) 馃お. Benieuwd wat ons 2e kindje krijgt

9 maanden geleden

Man zijn genen zijn stiekem toch een stuk dominanter dan die van de vrouw. Mijn man heeft blauw grijs ik groen. Mijn zoontje heeft blauwgroen ghaha

9 maanden geleden

Reactie op Katrien1994

Mijn vriend heeft bruine ogen ik blauw. Ons eerste zoontje heeft blauwe oge ...
Haha hier precies hetzelfde! Ben zo benieuwd naar de oogkleur van de 2e

9 maanden geleden

Haha en zo komen mensen erachter dat hun ouders niet biologisch hun ouders zijn 馃檲馃檲