16 Reacties
9 maanden geleden
Kleur ogen van de man zijn (als ik het goed heb) wel dominanter dan die van de vrouw
9 maanden geleden
Jaaa leuk topic haha.
Ik heb bruin/grijs/groene ogen en mijn vriend blauw met een klein beetje bruin. Dus ben ook benieuwd 鈽猴笍鈽猴笍.
Volgens mij klopt het plaatje alleen niet. Bruin is geloof ik dominant over blauw dus dat zou dan niet 50/50 moeten zijn lijkt me.
9 maanden geleden
Ben benieuwd naar onze dochter straks. Maar ik heb bruine ogen mijn vriend groen en ons zoontje blauw blauw. Dus best bijzonder
9 maanden geleden
Ik heb blauwe/grijze ogen en mijn man bruin. Onze oudste heeft blauw/grijze ogen, middelste bruin met een beetje groen gemengd en de jongste bruine ogen. Ben ook heel benieuwd welke kleur ons meisje zal krijgen! 馃槉
9 maanden geleden
De afbeelding klopt niet helemaal, de kleur ogen van de grootouders speelt bijv. ook mee. Wel leuk om een beetje mee te kunnen gokken natuurlijk.
Ik heb zelf blauwe ogen, mijn partner bruine ogen. Onze dochter heeft groene ogen, dit terwijl die kans volgens de afbeelding 0% is 馃お
9 maanden geleden
Ik heb hele felle blauwe ogen en mijn man heeft hele donker bruine ogen.
Onze eerste heeft bruin ben echt heel benieuwd of de tweede mijn kleur ogen krijgt馃ぉ
9 maanden geleden
Mijn vriend heeft bruine ogen ik blauw. Ons eerste zoontje heeft blauwe ogen ( had ik niet verwacht) 馃お. Benieuwd wat ons 2e kindje krijgt
9 maanden geleden
Reactie op Katrien1994
Mijn vriend heeft bruine ogen ik blauw. Ons eerste zoontje heeft blauwe oge ...
Haha hier precies hetzelfde! Ben zo benieuwd naar de oogkleur van de 2e
9 maanden geleden
Haha en zo komen mensen erachter dat hun ouders niet biologisch hun ouders zijn 馃檲馃檲