Goedemiddag!
Momenteel ben ik volgens eigen berekeningen 4+3. Alleen ben ik een beetje onzeker over mijn oploop van de testen. Ook omdat ik in augustus een vroege miskraam heb gehad. Wat zijn jullie gedachten hierover? Misschien een late innesteling gehad.
https://we.tl/t-b0bM5y4DIS
Hele mooie oploop dikkere streek als de laatste heb ik des tijds niet gehad met beide kindjes. Al moet ik zeggen dat ik 2 maanden terug ook miskraam gehad heb en ook opliep zegt denk ik niks🙏❤️ duim met je mee😘
Ik had vandaag verloskundige gebeld voor intake gesprek en heb toen gevraagd hoe het zit met nog doortesten voor een oploop. Was volgens haar niet nodig want kon ook aan de test liggen dat je oploop niet altijd zo duidelijk is? Iedergeval ze zei tegen mij; testen is niet meer nodig. Positief is positief
Ik had vandaag verloskundige gebeld voor intake gesprek en heb toen gevraag ...
Oooh super fijn ik hoop zo met je mee! Ben zelf ook heel bang bij mij blijft die nu heel licht positief maar ben best vroeg met testen ga nog nergens van uit hoop volgende week meer te weten🥰❤️🥰❤️
Ik denk oploop te zien, zeker t.o.v. eergisteren, maar toch twijfel ik of de streepjes niet te licht zijn🥺 Wat is die onzekerheid toch naar! #miskraamverleden