11 Reacties

9 maanden geleden

Hey! Wat voor dingen denk je aan dan kan ik gerichter met je meedenken haha! :)

9 maanden geleden

Reactie op Kersenbloesem2

Hey! Wat voor dingen denk je aan dan kan ik gerichter met je meedenken haha ...
En super lief van je!

9 maanden geleden

Mijn man heeft een paar jaar terug een cocktailset met mooie glazen etc gehad. Inmiddels maakt hij de állerlekkerste cocktails (en momenteel mocktails). Voor zijn verjaardag enzo vraagt hij nu weleens een fles drank of wat hij ook maar nodig heeft, dus voor alle volgende viermomenten heb ik nu gelijk cadeauideetjes 😀

9 maanden geleden

Wat lief dat je aan een cadeautje denkt voor hem! https://www.bol.com/nl/nl/p/waarom-ik-van-je-hou/9300000017199069/?Referrer=ADVNLGOO002008J-S--9300000017199069-PMAX-C-19781982719&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwy46_BhDOARIsAIvmcwOhswV7FzTawO8MCJ5S9x-e7Vz1QBOff9wF1z0fFie5W7aE0U8DEGkaAtuZEALw_wcB Een tijdje geleden heb ik deze aan mijn man gegeven, vond hij helemaal geweldig :) het is even wat invulwerk, maar vond het leuk om te doen en dan heb je een heel persoonlijk cadeau!

9 maanden geleden

Mijn man zou gelukkig zijn met: - een nachtje weg met zijn tweeën - Wellness - kaartjes voor een concert of voetbalwedstrijd - cocktailset - high cocktail of High wine - foodtour door een stad (wandeltocht en dingetjes proeven) - geurtje voor in de auto - fles gin of whiskey - nieuw spel om te gamen - horloge - parfum - massage
Superlief van je! Als je partner toevallig erg van whiskey houdt, dit was een megahit bij de mijne: https://www.tastingcollection.com/nl/de-tasting-collections/whisky-proeverij.html Je kunt dan voor zo'n 'abonnement' kiezen waar bij hij een jaar lang elk kwartaal (dus 4x) zo'n proefpakket in de brievenbus krijgt. Er zit dan ook steeds een boekje bij met info. Hij gaat er nu twee jaar later nog steeds heel schattig voor zitten om een whiskeytje te proeven ;)

9 maanden geleden

Een belevenis samen wordt hier altijd erg gewaardeerd. Kan net zo groot wezen als je zelf wil. Een nachtje weg samen, de eerste date overnieuw doen, samen ergens een drankje doen of naar een escape room. Of thuis kaarsjes aan lekker koken/bestellen

9 maanden geleden

Ik heb een tapas plank gekocht voor mijn man en met carbonpapier de letters papa met foto's van ons samen, hem met de 2 kinders toen ze net geboren waren en de kinders samen in elke letter verwerkt en dat met hout branden erin gebrand als kado

9 maanden geleden

Reactie op Indeh

Ik heb een tapas plank gekocht voor mijn man en met carbonpapier de letters ...
Wat leuk! Waar koop je zoiets?

9 maanden geleden

Reactie op anoniemuis

Bij de action weg gehaald, ik weet niet of ze ze nu weer hebben

9 maanden geleden

Reactie op anoniemuis

Ik vond zo'n kaasplank zoals op deze website leuk. Of je kunt zoeken op borrelplank. Kan vast ook een mooie te vinden zijn. Bij TK-maxx kijk ik wel eens naar snijplanken. https://www.bol.com/nl/nl/p/kaasplank-100-fsc-plank-gatenkaas-kaasplank-beukenhout/9300000197628367/