9 Reacties

5 maanden geleden

Jaaa week 34, en begint nu steeds erger te worden! Zitten gaat nu ook lastiger en mijn rechter arm strekken om iets te pakken is nu ook een ramp...

5 maanden geleden

Ik slaap vrijwel rechtop, door dit en maagzuur, en dat ligt best prima! Twee kussens rechtop en dan daar een beetje op de linkerkant op hangen, en borstvoedingskussen tussen de benen. Maar het blijft ruk… sterkte!

5 maanden geleden

Echt heel vervelend! Hier (ook) gekneusde ribben, alsof ik een trap van een paard heb gehad. Zelf slaap ik nu half zittend, voedings/zwangerschap kussen met in het midden een kussentje voor de onderrug en hoofdkussen tegen de muur en zo er tegen aan hangen/steunen. En niet te vergeten paracetamol een uurtje voor het slapen gaan.

5 maanden geleden

Ja! Altijd aan de rechterkant, zowel voor als achterkant van de ribben. En niet alleen met slapen. Kreeg net ook helse steken terwijl ik in de auto zat, weet me soms geen houding te geven, por m wel even flink terug soms 😂

5 maanden geleden

Jep, al een maand last van. Het is inmiddels wel ietsje minder geworden maar ik kan nog steeds niet op links slapen. Echt shit, maar niks helpt. Ben naar een osteopaat geweest en heb een massage gehad, tevergeefs (hoewel wel lekker). Inderdaad paracetamol nemen als je het echt niet meer volhoudt.

5 maanden geleden

Hier ook al zo'n 6 weken last van.. koelen zorgt bij mij voor wat verlichting met een coldpak

5 maanden geleden

Hee weet je zeker dat het je ribben zijn? Ik had die klachten ook maar bleek maagzuur te zijn. Maagbeschermers via de huisarts hielpen hierbij!

5 maanden geleden

Reactie op Iris6rainbows1wish

Hee weet je zeker dat het je ribben zijn? Ik had die klachten ook maar blee ...
Ik denk het.. het zit precies op dezelfde hoogte als waar ik ook af en toe rugpijn heb, ik heb tot nu toe geen last van maagzuur

5 maanden geleden

Ik heb het ook. Bij mijn eerste vanaf week 36 en nu helaas al vanaf week 19. Op rechterzij liggen met rechterarm gestrekt boven mijn hoofd uit helpt. Dan geef je de organen en ribben wat ruimte. Osteopaat kan ook verlichting bieden.