23 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb van die grote onderbroeken gekocht bij de Zeeman (maatje groter dan normaal). Had ik na mijn eerste bevalling ook en dan werkte prima! 👌🏼

6 maanden geleden

Ik droeg bij de eerste de boxershorts van mijn man met kraamverband. Deze keer heb ik maar extra grote oma onderbroeken aangeschaft bij de zeeman zodat hij niet zonder komt te zitten, haha

6 maanden geleden

Hier ook van die oma (onder)broekjes maar dan van de Hema, vind die van de Zeeman zelf niet zo lekker zitten. En dan gewoon kraamverband erin inderdaad.

6 maanden geleden

Ik heb ook Mady's gehaald bij de Zeeman in een grotere maat.

6 maanden geleden

Ik heb naadloze boxers van de Hema, die zijn van dun materiaal en heel rekbaar. Vergelijkbare heb ik vorige keer ook gebruikt en dat zat prima. Ik kan me niet herinneren dat ik heel lang in van die netbroekjes gelopen heb…

6 maanden geleden

Het enige wat ik fijn vind bij mn eerste waren van die luier ongesteldheid broekjes, zoals deze: https://amzn.eu/d/5PnnzLT Dus die ga ik nu weer groot inslaan!

6 maanden geleden

Ik ga mijn zwangerschaps boxers gebruiken, houdt de buik ook mooi een beetje bij elkaar🤣 ik woon er nu in dus ga gewoon even door haha

6 maanden geleden

Ik vond die netbroekjes super fijn zitten, die zitten ook in het kraampakket en in het ziekenhuis krijg je die ook. Die kun je gewoon uitwassen. Bij de 1e wel een week gedragen, bij de 2e had ik het menstruatie ondergoed ontdekt, dat kon al na 2 dagen wel. Dat vond ik veel fijner. Die Madys bij de eerste ook gehaald in de grootste maat maar daar had ik te dikke billen voor (sneed in de liezen)

6 maanden geleden

Reactie op Neirod1

Ik vond die netbroekjes super fijn zitten, die zitten ook in het kraampakke ...
Waar koop je die en hoe werkt het?

6 maanden geleden

Reactie op LEAvdH

Ik droeg bij de eerste de boxershorts van mijn man met kraamverband. Deze ...
Boxershorts van mijn partner zijn zo groot, dus heb ik maar omabroekjes gehaald van Wibra 😂

6 maanden geleden

Ik heb een pak incontinentiebroekjes (wegwerp) gehaald, op advies van vriendinnen. Het is altijd goed om meerdere soorten broekjes te hebben, samen met kraamverband. Zo kan je nog wisselen om te kijken wat fijner zit/voelt

6 maanden geleden

Mijn kraamzorg heeft die netbroekjes gewoon gewassen 🙃 ik stond er van te kijken maar ze hebben het wel overleefd. Maar ik heb na mijn eerste bevalling die netbroekjes misschien 3 dagen gebruikt. Daarna trok ik gewoon de “mama” hipsters van de H&M aan. Dit draag ik tijdens de zwangerschap ook het liefst.

6 maanden geleden

Reactie op BlijdeHavik246793

Ik heb ook Mady's gehaald bij de Zeeman in een grotere maat.
Hier hetzelfde, nu voor de 3e ronde. Zelf vond ik de netbroekjes echt afschuwelijk zitten, zo oncomfortabel. Maar dat is mijn beleving ervan geweest. Liever een katoenen tent 😂

6 maanden geleden

Ik heb afgelopen week na al die goede ervaringen ook die mady's vd zeeman gekocht in 1 maat groter maar het zit echt voor geen meter. Snijd indd in m'n liezen en buik als een gek dus wrs moest ik 2 maten groter kopen of heb ik gewoon geen goede vorm daarvoor. Heb ook de 'Jane' gekocht toevallig, die waren eigenlijk bedoelt voor nu aangezien m'n ondergoed niet allemaal lekker meer zat dus ik even een tijdelijke aanvulling nodig had en die vind ik dus echt heerlijk zitten, gewoon laag bij m'n taille maar hoog op mijn rug. Denk dat ik daar nog even maatje groter van haal voor na de bevalling.

6 maanden geleden

Reactie op Mamavan3straks

Waar koop je die en hoe werkt het?
Ik heb de Snuggs, via hun website. Maar ze zijn tegenwoordig overal te verkrijgen. De snuggs bevallen me iig goed. Infuencers hebben ook vaak kortingcodes en daarbij filmpjes met modellen en uitleg etc. Je hebt ze van string tot groot hugger variant en die hugger vind ik juist mega fijn na de bevalling (je moet dan geen stolsels meer verliezen, dus eerste dagen liever niet zodat je de kleur en structuur etc kunt zien. ) Je kunt ze daarna gewoon wassen op 40 graden. Ik doe vaak eerst even het programma spoelen in de wasmachine. Ik vind die string variant nu ook fijn, zit lekker en mocht er urine verlies zijn/komen, waar ik nu nog geen last van heb dan vangt dat ook nog wat op.

6 maanden geleden

Bij ons in het ziekenhuis hebben ze van die katoenen goed rekbare boxershorts. Ik kreeg die aan omdat ik met de bloedingen niet direct schoon ondergoed bij me had. Deze zijn wasbaar op 60 graden en blijven best netjes. Heb er na 5 bloedingen toch al een aantal verzameld. Die wil ik gaan gebruiken na de bevalling.

6 maanden geleden

Netbroekjes krijg je in het ziekenhuis en zitten als het goed is in je kraampakket. Ze zijn wasbaar. Daarna ben ik overstapt op Mady van de Zeeman. Die droeg ik ook wel over de netbroekjes heen om alles op z’n plaats te houden

6 maanden geleden

Reactie op xmoo

Ik heb afgelopen week na al die goede ervaringen ook die mady's vd zeeman g ...
Ik heb ze ook gekocht maar vind de Maddy ook helemaal niet prettig zitten. Het snijdt inderdaad en de stof is helemaal niet rekbaar

6 maanden geleden

Reactie op eensolomama

Het enige wat ik fijn vind bij mn eerste waren van die luier ongesteldheid ...
Ahh bedankt! Deze ziet er erg comfy uit! Moet je nog een verband onderin dragen?

6 maanden geleden

Reactie op Neirod1

Ik heb de Snuggs, via hun website. Maar ze zijn tegenwoordig overal te verk ...
Wil25 geeft nu 25% korting korting