8 Reacties
9 uur geleden
Ik maak het zo veel mogelijk zelf.
De smaak van bvb banaan uit een potje is zoveel anders dan een verse gepureerde banaan.
Ik wou eerst potjes fruit doen maar toen ik het verschil proefde probeer ik het nu zo veel mogelijk zelf.
8 uur geleden
Ik doe een combinatie! Ik denk inderdaad ook dat met zelf maken ze de smaken beter leren kennen. Maar ik doe dan wel biologisch.
8 uur geleden
De aflevering van keuringsdienst van waarde gezien over babyvoeding? Wel, dan blijkt dat je beter potjes kan geven want dat moet allemaal Ultra biologisch zijn, wordt gecheckt en streng getest. De groenten en fruit in onze supermarkt is blijkbaar niet geschikt voor baby's, dan moet je echt alles biologisch nemen.
Nu moet ik zeggen dat ik ook alles zelf maakte tot ik deze aflevering had gezien en mijn dochter (van 2) wil geen groentenpotjes (eerlijk gezegd, het ruikt ook vies). 馃
6 uur geleden
Wij maken alles zelf van biologische groente en fruit, koken we voor onszelf sowieso ook al dus voor ons de logische keuze
5 uur geleden
Reactie op Eliwisa
Ik wil vooral het begin zelf gaan maken. Tot dat hij de smaken leert waarde ...
Ja precies dit.. en wij gaan ook niet dood van de groenten uit de supermarkt dus vind het allemaal wel prima.