8 Reacties

8 maanden geleden

Vandaag 27 weken en ook last van. Ik opende deze app zonet om te kijken of iemand dit ook ervaart 馃槄 gaat alleen niet sneller dan m'n hartslag zoals bij jou maar wel met een steady ritme. Ik heb geen idee wat het is dus ik lees even mee 馃槄

8 maanden geleden

Het zou lightning crotch kunnen zijn. Zoek het maar eens op. Kan geen kwaad per se.

8 maanden geleden

Het zou lightning crotch kunnen zijn. Zoek het maar eens op. Kan geen kwaad ...
Mhh denk niet dat dat het is maar bedankt voor het meedenken. Het doet geen pijn, eerder gewoon wat ongemakkelijk maar dat is ook omdat het onbekend is denk ik. Voelt ook niet als steken of schokjes meer echt als geklop haha.

8 maanden geleden

Momenteel 26 wkn zwanger, herken wat je schrijft maar ik heb dit al wel een heel aantal weken sinds dat ik de baby kan voelen eigenlijk denk ik. Ik heb altijd t idee dat de baby dan laag ligt of met de voetjes naar beneden

8 maanden geleden

Ik heb dit ook sinds deze week (27 wk zwanger) en herken het wel als de hik van mijn eerste. Gek gevoel he?

8 maanden geleden

Ik weet toevallig dat mijn kindje heel laag ligt, en dat hij met zn voetjes naar beneden ligt. Ik heb precies t zelfde namelijk, en dat schijnt dus de baby te zijn馃き

8 maanden geleden

Kans is heel groot dat het de hik van de baby is! Zul je nog heel vaak gaan voelen! Sowieso ga je straks down under af en toe dingen voelen dat je denkt hoe komt de baby daar nou weer bij馃檲馃ぃ

8 maanden geleden

Bij mij voel ik dit ook en dat het de hik van het kindje is :)