6 Reacties

gisteren

Mijn dochter doet het ineens sinds ze bijna 4 maanden oud was.. Is misschien een Fase. Daarvoor dronk ze altijd rustig😅
Hier ook veel onrust gehad. Na bezoekje aan de osteopaat was het over. Misschien heeft hij idd ergens ongemak. Misschien last van zn maagje(rechterop voeden proberen) lucht inslikken, te snel/langzame toestroom door verkeerde speen, te koude of warme melk. Bespreek het vooral een keer met het cb en/of huisarts. Je wilt gewoon dat je kleintje lekker in zijn vel zit, dus ik snap je gevoel.

gisteren

Wij hadden een baby met aanvalletjes syndroom van sandifer door koemelkallergie. Wij hadden eerst nutramigen maar dat bleek niet genoeg en nu neocate. Kunt die 2 ook nog is proberen!

gisteren

Mijn baby deed dit ook, super onrustig, continue bewegen en zich verslikken. Wij probeerden ook pepti maar het werd niet beter. De oplossing bleek: op de linkerzijde voeden (ivm reflux). Nu is onze vent al 16 weken maar we doen dit nog steeds: Dekentje op onze benen Hydrofiel doek erop Baby liggend op linkerzij op onze benen (op ZIJN linkerzijde) hij kijkt dus vanuit jou gezien naar rechts Inmiddels omdat hij dus een stuk langer is liggen zijn benen in een hoek van 90 graden, hij ligt met zijn billen tegen onze buik aan Ik had iets gezien over therapeutisch voeden op de linkerzijde op tiktok (of all places). Toen ik het zei tegen de verpleegkundige van het CB zei ze "oh ja dat adviseren we ook altijd bij prematuur kindjes". Ik dacht had het maar eens tegen ons gezegd want elke voeding was drama. Door hem op zijn linkerzijde te voeden was hij in één klap van alle onrust af.

gisteren

Daarnaast hielp het om een P speen aan te schaffen (prematuur speen) die loopt langzamer. Inmiddels zitten wij wel op de nummer 1 speen. Dus wie weet is dat bij jou niet nodig

20 uur geleden

Bij ons hielp het om een lactatiedeskundige in te schakelen. Bleek dat zijn tongriem veel te kort is en hij daarom altijd zo onrustig drinkt..