21 Reacties

8 maanden geleden

Heel veel sterkte

8 maanden geleden

Heel erg voor je! Een goede vriendin van mij heeft dit helaas ook meegemaakt. Zij heeft hem vergeven en vlak na de bevalling bleek hij weer te zijn vreemdgegaan.. Toen zijn ze uit elkaar gegaan. Haar kindje is nu 3 en sinds een tijdje heeft een ze een hele leuke nieuwe vriend, dus hopelijk steekt je dit een hart onder de riem! Het komt wat dat betreft echt goed. Zorg dat je een goed netwerk om je heen bouwt voor de eerste maanden. Ik vind het héél knap van je dat je hem verlaten hebt. Op het forum lees je dit soort verhalen vaker en veel vrouwen blijven dan toch maar hangen en vergeven uit angst.. Jij geeft je kind alvast een hele goeie boodschap mee dat je grenzen hebt en die bewaakt, daar leert je kind heel veel van, zo’n sterke moeder als voorbeeld.. Veel sterkte maar hopelijk ook veel geluk gewenst🍀

8 maanden geleden

Wat verschrikkelijk! Gelukkig niet in de zelfde situatie, maar kan me wel voor stellen dat je nu door een hel gaat! Is er niet andere familie die je kan steunen nu tot en met de bevalling? Veel sterkte🍀🍀🍀❤️❤️❤️

8 maanden geleden

Lieverd, ik heb geen tips of ervaringen om met je te delen. Maar onthou goed, het is jou bevalling, en jou kraamtijd. Doe vooral voor jezelf wat goed voelt. Wat je ook kiest als je er 100% achter staat is het een goede keuze! Heel veel sterkte 🩷

8 maanden geleden

Jeetje wat sneu… heel veel sterkte, je kan dit!!!

8 maanden geleden

Dit meen je niet! Wat erg zeg! :( Zelf geen ervaringen mee maar heb je wel de mensen om je heen die je kunnen steunen in de zwangerschap? Het is jouw zwangerschap, jouw lichaam, jij draagt het kind en als je ex mee wilt bemoeien is het jouw keuze of je hem erbij wilt hebben.

8 maanden geleden

Jeetje, enorm veel sterkte!❤️ Het advies wat ik je wil geven: volg je hart. Als die aangeeft dat je hem niet bij de bevalling wilt hebben dan is dat zo. Ook zo bespreken met de verloskundige. Doen wat voor jou en de kleine het beste is😘. Het laatste wat je wilt is stress tijdens de bevalling omdat hij er bij zou zijn (mocht hij dat willen). Jouw lijf, jouw bevalling, dus JOUW wensen en daar heeft hij zich aan aan te passen. Heeft hij het kind erkend (automatisch bij geregistreerd partnerschap of trouwen, maar anders moet je langs de gemeente). Afhankelijk hiervan kun je nu ook nadenken wat je hiermee wilt… Succes en we kunnen altijd een luisterend oor bieden😘

8 maanden geleden

Wat een verschrikkelijke situatie.. maar laat het schuldgevoel naar de baby los! Je hebt de juiste keuze gemaakt door bij hem weg te gaan, omdat hij inderdaad jullie gezondheid&veiligheid niet op 1 had staan! Je bent een goede mama en jij kunt dit! Heel veel sterkte🩷

8 maanden geleden

Laat je emoties er vooral zijn. Het onderdrukken ervan kropt meer op en geeft jou en dus de baby meer stress dan het gewoon laten gaan en eruit kunnen gooien van je emoties. Je baby zal ook alle emoties die er zijn leren kennen, dus vreemd is het voor hem nu of straks niet.

8 maanden geleden

Ik zit helaas in een gelijkaardige situatie. Je mag me privé sturen. Ik kwam erachter met 15 weken zwangerschap. Wij hebben overigens al een kindje samen ook. Maar ook ik word nu plots alleenstaande mama.

8 maanden geleden

Wat erg voor je! Ik snap dat je je heel erg verraden voelt. Ik zou zeggen kies voor jezelf en je baby. Volg daarin je gevoel. En heel veel sterkte! ❤️🍀

8 maanden geleden

Wat vreselijk naar voor je! En wat een verraad... voor een goed vorderende bevalling is het belangrijk dat er alleen mensen bij zijn die je vertrouwt en je in je bubbel laten. Als je hem erbij niet ziet zitten, zou ik hem echt niet toelaten! Je bent hem niks meer verplicht na alles. Ik hoop dat je wel mensen om je heen hebt waar je steun van krijgt. Veel sterkte!

8 maanden geleden

Wat een klootzak. En wat ben je sterk dat je voor jezelf kiest!

8 maanden geleden

Wat heftig dat je dat doorstaat tijdens je zwangerschap 😔 wel een hele moeilijke, maar goede en dappere keuze die je gemaakt hebt. Wat iemand hierboven al zei, je geeft hiermee een goede boodschap mee aan je kindje door je grenzen aan te geven en voor jezelf op te komen. Daarmee mag je echt je schuldgevoel loslaten! Logisch dat je nu pijn ervaart en dat kost tijd, maar de tijd heelt uiteindelijk en dan heeft je kindje heel veel aan zo’n sterke mama ❤️ Tips: kijk naar jouw gevoel. Je hoéft hem er niet bij te hebben als je dat niet wilt.

8 maanden geleden

En heel veel kracht en sterkte gewenst. Wees trots op jezelf. Je doet het goed ❤️

8 maanden geleden

Wij hebben sinds afgelopen donderdagavond de relatie op pauze gezet omdat we geen connectie meer met elkaar konden krijgen en onze 2 andere kinderen er de dupe van werden. Ik heb geen tips voor je helaas omdat de situatie heel anders is, maar als je niet wilt dat hij erbij is dan is dat geen verplichting he

8 maanden geleden

Jeetje wat heftig! Ik heb geen tips voor je maar wilde je even zeggen dat ik het knap van je vindt dat je zo sterk in je schoenen staat en kiest voor jezelf en je kindje! Je kan dit en het komt goed ♥️

7 maanden geleden

Hayy, ik zie zojuist dit topic voorbij komen. Mijn partner is 2 weken geleden bij ons (mij, kindje in mn buik 🥰 en hondje) weg gegaan omdat die zich opeens bedacht toch geen papa te willen worden. De zwangerschap was overigens wel gepland en het pogen werd juist voornamelijk door hem gepusht. Ik wil wel helemaal voor dit kindje gaan en zorgen dat hij hier dalijk in een rustige stabiele en liefdevole plek terecht komt. Mijn inmiddels dus ex partner wil alleen nergens aan mee werken, wil niks op papier zetten, wil sws de kleine niet erkennen en geen alimentatie betalen. Wat een stressvolle chaotische situatie waar we inzitten. Dit is niet hoe we onze zwangerschap hadden voorgesteld natuurlijk. Je mag me eventueel een prive bericht sturen als je dat fijn vindt. ☺️☺️

7 maanden geleden

Je bent een hele sterke mama die weet wat goed is voor haar en dr baby ❤️.

7 maanden geleden

Hayy, ik zie zojuist dit topic voorbij komen. Mijn partner is 2 weken geled ...
Pff wat zijn sommige mensen toch gestoord😵‍💫 voor een kind kiezen en dan toch weer terugkrabbelen, deze man is echt psychisch niet in orde hoor. Geen emotioneel volwassen persoon zou dit doen.. Ik denk dat je blij moet zijn dat je van deze man af bent, want dit gedrag zou vroeg of laat gekomen zijn. Knap van je dat je zo steek doorgaat, daar heeft je kindje wat aan! En wat betreft alimentatie: je kunt dit via de rechter volgens mij wel degelijk afdwingen volgens mij(als je er recht op hebt gezien zijn en jouw inkomen).. ik dat is goed uitzoeken als ik jou was. Als hij zó makkelijk wegloopt bij zn kind mag jij hier best op je strepen gaan staan! Veel sterkte❤️