11 Reacties
15 uur geleden
Wij hebben ook nog geen vast ritme hoor met de kleine. Hij wordt meestal tussen 6 en 8 wakker en ligt ook bijna altijd tussen 6 en 8 's avonds weer in bed. We houden vooral de wakker tijden aan van 1,5 a 2 uur.
15 uur geleden
Reactie op Stacy1992
Ik las op meerdere websites dat op een vast tijdstip opstaan goed is voor h ...
Ik geloof er graag in dat als wij er flexibel mee omgaan, de kleine daar ook flexibel in wordt. Zolang het kan:)
Als ze ouder zijn geloof ik dat meer ritme wel echt goed is, maar voor nu is af en toe wat extra slaap ook heeel fijn. Ben er van overtuigd dat we dan ook weer betere ouders zijn voor onze zoon.
15 uur geleden
Wij leggen hem ook terug of tussen ons in als we vrij zijn, slaapt dan rustig nog tot een uurtje of 9-10 daarna opstaan en houden we de wakkertijden aan. Werkt hier prima voor ons en niemand heeft slaaptekort 😅
15 uur geleden
Reactie op Stacy1992
Misschien moet ik ook niet zo panisch doen 😂
Haha ik snap je helemaal hoor. Ik twijfel ook overal over en ben bang dat het ritme van slapen/fles helemaal in de war raakt😅
15 uur geleden
Reactie op ZwoeleKaravaan811689
Wij leggen hem ook terug of tussen ons in als we vrij zijn, slaapt dan rust ...
Hij gaat dan ook in de avond op verschillende tijden naar bed?
15 uur geleden
Reactie op OngedwongenKomeet289121
Hij gaat dan ook in de avond op verschillende tijden naar bed?
Nee op de een of andere manier komen we toch altijd op hetzelfde ritme qua voedingen en vraagt hij altijd tussen 18:00-18:30 een voeding en daarna naar bed, valt dan ook gelijk als een blok in slaap
15 uur geleden
Reactie op OngedwongenKomeet289121
Haha ik snap je helemaal hoor. Ik twijfel ook overal over en ben bang dat ...
Dat is het vooral bij mij ja! Ik vind het prettig dat ik dan de hele dag weet waar ik ongeveer aan toe ben. En daarnaast hoop ik dat hij door zo’n vast tijdstip ‘s ochtends ook niet ineens extreem vroeg wakker wordt
14 uur geleden
Reactie op Stacy1992
Dat is het vooral bij mij ja! Ik vind het prettig dat ik dan de hele dag we ...
Als dat voor jullie werkt is dat prima toch! Vooral doen wat voor jullie goed voelt en niks forceren lijkt mij