12 Reacties

De regressie kan wel tot 12 weken duren. Verschilt heel veel per kind.

gisteren

Reactie op AnnieSchreurs04

De regressie kan wel tot 12 weken duren. Verschilt heel veel per kind.
🫠

Reactie op Pienelienie

🫠
Helaas geen tips. Want ik weet zelf ook niet of we er al uit zijn of niet🙃

gisteren

Wij zijn nu 23 nachten al zoet ermee 🙈

gisteren

Al 3 weken en lijkt nog niet beter te worden. Wordt om tussen 00:00 en 2:00 wakker en wilt niet meer slapen en komt voor nachtvoeding 2-3 keer.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar er lijkt bij ons verbetering in de komen. Heeft een paar weken geduurd. Ze valt weer makkelijker in slaap en zonder gekrijs (behalve savonds laat nog wel krijsen). Nachtvoedingen waren hier altijd al aanwezig en nu nog steeds maar ze kan ineens iets langere blok slapen, jeej! En die hazenslaapjes overdag waren gister ineens niet meer, alleen de avond nog. Weet niet of ze vandaag lekkere dutjes gaat doen maar ze viel weer zonder drama in slaap. Ik ben hoopvol 🥹

gisteren

Hier op en af 1,5 maand.. sliep vanaf 6 weken al door zonder nacht voedingen en de nachtvoeding is hier ineens weer terug sinds drie weken.. ben benieuwd of het zo blijft

gisteren

Reactie op Disna

Al 3 weken en lijkt nog niet beter te worden. Wordt om tussen 00:00 en 2:00 ...
Oh als ik deze reacties lees, mogen wij echt (nog) niet klagen. Ik probeer me wel echt zoveel mogelijk aan zijn ritme te houden. En niet te snel eraan toegeven. Ik hoop dan maar dat het 3 weken zo blijft als nu😅
Bij ons ging het twee weken zeer onrustig, toen twee dagen heel slecht en nu 1 nacht goed. Hopelijk was dit geen toeval vannacht 🤞🏼

gisteren

Kan een slaapregressie ook vooral overdag zijn? Kleine meid is half 8 wakker geworden, het is inmiddels 17:00 uur en ze heeft 1 dutje gedaan van 28 minuten 🥴😓

16 uur geleden

Hier 1 nacht iedere 1,5u wakker, daarna paar nachten 1 moment wat onrustig geweest en dat was het. Sliep vanaf 8w ook al door en geen nachtvoeding meer. Toen wel af en toe 1 gegeven in die week, sliepen we allemaal weer sneller van.

7 uur geleden

Reactie op Bloem169

Hier 1 nacht iedere 1,5u wakker, daarna paar nachten 1 moment wat onrustig ...
Hi vraagje. Mijn zoon heeft idd ook al lang geen nachtvoeding en nu soms krijg ik hem nog in slaap en soms niet dus laat dan te lang doorgaan waardoor we allemaal anderhalf uur niet slapen. Maat zo bang dat als ik weer nacht voeding geef hij dat gaat aanleren weer maar zie bij jou een week dat gewoon gedaan en ging je kindje toen ineens weer door slapen? Weet soort van niet waar ik goed aan doe met me dochter was dit allemaal niet zo heftig haha