7 Reacties
4 uur geleden
Ze zeggen idd dat je qua temperatuur moet opletten op de tog waarde en wat je er onder aandoet. Maar ik doe mijn dochter een lange body aan, een ‘dikke’ pyjama en een tog 3,5 slaapzak aan want anders wordt zij ook elk uur wakker omdat ze het ‘koud’ heeft 😅
4 uur geleden
Reactie op RomantischeZonnewende163898
Ze zeggen idd dat je qua temperatuur moet opletten op de tog waarde en wat ...
Jaaa altijd lastig en alle huizen verschillen ook, hij sliep er eerst goed mee tot ineens een paar nachten dus en ik weet het direct aan de regressie maar misschien had ie het wel koud🙈 we hebben de dikke pyjama's nog achter de hand voor als het echt kouder word haha nu een feetje aan
3 uur geleden
En hoe warm is de kamer dan? Hier heeft hij een overslagromper, pyjamapakje en slaapzak 1 tog aan. + een dekentje (hij draait nog niet). Kamer is hier op het koudst 18.5 graden. Maar meneer komt idd elk uur 😭
3 uur geleden
Reactie op Mamavan3straks
Jaaa altijd lastig en alle huizen verschillen ook, hij sliep er eerst goed ...
Jaa hadden wij ook, bij ons is het 18 graden op de kamer. Maar zonder die wat dikkere pyjama slaapt ze niet 😂 ik hou toch stiekem een beetje mijn hart vast als het nog kouder wordt
37 minuten geleden
Reactie op RomantischeZonnewende163898
Jaa hadden wij ook, bij ons is het 18 graden op de kamer. Maar zonder die w ...
Hier ook sinds afgelopen nacht daarvoor was het gewoon 19 a 20🙈 ben ik idd ook wel bang voor haha
2 minuten geleden
Reactie op ZinderendeMist966220
En hoe warm is de kamer dan? Hier heeft hij een overslagromper, pyjamapakje ...
Hier was het vannacht 18 graden op zijn kamer. Je zou eens een dikke slaapzak zonder dekentje kunnen proberen😄 wie niet waagt wie niet wint haha. Ik had er van de week ook een dekentje bij over met de andere slaapzak, haalde niks uit. Verder heeft ie korte mouw romper aan, feetje pyjama en sokjes