21 Reacties
2 dagen geleden
Ik.heb gewoon de grotere hema gedaan. Prenatal is iets smaller (en korter).
Gaat er om dat ze niet in het nekje kunnen verdwijnen. Hoeveel extra ruimte er bij de beentjes is maakt niet uit
2 dagen geleden
Bij mijn zoontje was ik fan van hema. Alleen nu heb ik een dame die wel even lang is maar 2 kg lichter. Hier is de halsopening van de hema in maat 68/74 echt veel te groot. Nu voor haar slaapzakken van jollein en die vallen veel beter. Ook te vreden over de kwaliteit, stof en ze hebben leuke printjes.
2 dagen geleden
Ik heb Meyco 4 seizoenen slaapzak gekocht. In lengte verstelbaar en kan in verschillende seizoenen gedragen worden😊 Hele fijne slaapzakken
gisteren
Nu net over op HEMA maat 68-80. Gaat prima! Gemiddeld postuur/nekje/hoofdje.
gisteren
Ik ben erg fan van de slaapzakken van Jollein! Ze is nu 58 cm, en ze slaapt in een maat 70 (de oude van haar zus).
Zit goed rondom de hals! De armpjes kunnen er met een rits vanaf gehaald worden
15 uur geleden
Onze kleine is nu 64 cm en slaapt in de slaapzak van Jollein ‘s nachts en overdag nog in de love to dream waar de armpjes afgeritst zijn. Wij gaan meerdere van Jollein halen, heel fijn! Ik vond die van de hema dan ineens echt mega groot het verschil tussen 50/62 en de opvolgende maat.
15 uur geleden
Wij hebben ook HEMA 62-80. Ruim maar kruipt zeker niet omhoog en daardoor goed. Mouwtjes zijn omgeslagen. Ze is net vier maanden
14 uur geleden
Wij hebben little dutch maat 70cm, ik vind hem echt top. De mouwen zijn lekker rekbaar waardoor je de armpjes er makkelijk door heen krijgt.
13 uur geleden
Ik gebruik de puck a baby 4 seizoenen. Die zijn pas vanaf 6 maanden. Maar er zit een band bij die je zo kan bevestigen dat het hoofdje niet door de opening kan. Op de opvang vertelde ze mij dit. Bij de eerste schafte ik deze slaapzakken pas aan met een jaar (dom dom dom) dus heb die banden nooit gebruikt.
De mouwen sla ik wel voor de helft om en de flap leg ik gewoon onder hem neer ☺️
(Geen idee wat die vlekjes zijn.. die zie ik ook nu pas 🙃)

13 uur geleden
Reactie op anoniemuis
Wij hebben little dutch maat 70cm, ik vind hem echt top. De mouwen zijn lek ...
Echt? Hier is onze zoon al ruim 65 cm en ik heb maat 70 van little dutch. Hij heeft geen klein hoofd maar hij kan er nog steeds gewoon doorheen. Heb hem zelf maar ingenomen.. hij draagt hem alleen overdag tijdens zijn slaapjes.
12 uur geleden
Reactie op Sjakie88
Echt? Hier is onze zoon al ruim 65 cm en ik heb maat 70 van little dutch. H ...
Ik heb het oude model nog van ons zoontje, gebruik je die ook? Ze verkopen nu een nieuwer model zie ik. Misschien dat dat het verschil is🤔
Over die puckababy, ik heb die ook, maar ik heb geen band. Is dat iets wat dan weer alleen bij nieuwe modellen zit, weet jij dat zo? 😅
12 uur geleden
Reactie op anoniemuis
Ik heb het oude model nog van ons zoontje, gebruik je die ook? Ze verkopen ...
Ik heb een nieuw model van Little Dutch.
En ja de nieuwere van Puck a baby hebben zo een band. Maar ik geloof dat je die banden ook los kan kopen. (Die van mij zijn rond 2023 aangeschaft)