4 Reacties

Mijn kindje had dit gisteren ook, ik denk dat ze een beetje ontregeld is door de feestdagen? Ze was gisteren ook verkouden en ze heeft haar dag en nachtritme zowat omgedraaid 馃ケ
Ja ik herken dit. Precies wat je zegt, overstrekken en krijsen zodra je de fles naar het mondje brengt. Heel gek want hij heeft duidelijk honger. Volgens mij is hij dan moe. Ik heb nu een manier gevonden dat het wel aardig lukt om hem het flesje leeg te laten drinken, en dat is als ik hem in het kuipstoeltje het flesje geef of als ik hem stevig vasthoud en heel erg concentreer op dat de fles in zijn mondje blijft zodra hij heeft gehapt 馃槄. Maar hij draait veel met zijn hoofdje. Maar zodra hij paar slokjes heeft gehad wil hij wel verder drinken vaak. Maar ik vind dit ook heel lastig wat er dan precies is鈥anochtend heb ik een langzamere speen op de fles gedaan dat ging al beter. Want als hij zich dan ook nog eens verslikt dan gaat hij helemaal hard huilen 馃ス. Blijven proberen de fles aan te bieden! Jullie vinden vast een manier.

1 uur geleden

Hier al 1,5 week precies hetzelfde. Geen idee wat er is. Huisarts zegt dat hij minimaal de helft moet drinken wat hij normaal drinkt, en ten minste 1 plasluier per 24 uur..

1 uur geleden

Misschien oor ontsteking?