8 Reacties

6 maanden geleden

Je kan je slijmprop op ieder moment van je zwangerschap verliezen en je lichaam maakt dan vaak een nieuwe aan. Mijne toevallig ook vorige week verloren (toen 31 weken) en alles is nog in orde

6 maanden geleden

Je kan uiteraard even bellen als je ongerust bent dat is altijd ok. Maar idd een slijmprop kan je verliezen en opnieuw aanmaken.

6 maanden geleden

Ik ben me slijmprop met 28weken verloren…maar kleine meid zit nog veilig in me buik Je lichaam maakt als goed is nieuwe weer aan

6 maanden geleden

Oke, fijn om te lezen! Op internet zie ik ook veelal staan dat de bevalling in aantocht kan zijn, dus dat hoop ik natuurlijk nog niet... Van de week een afspraak met de VK en zal het dan ook navragen.

6 maanden geleden

Ik ben de slijmprop ook verloren met 31 weken, maar VK zei dat je deze opnieuw kan aanmaken.

6 maanden geleden

Ik ben net 33 weken en ben hem ook net als jou verloren bij 32 weken in kleine beetjes, ik schrok me ook rot! Maar VK zei dat alles nog in orde is en het normaal is

6 maanden geleden

Ik heb de mijne bij vorige zwangerschap met 33 weken verloren en de dag erna braken mn vliezen aan de bovenkant. Ik heb toen weeënremmers gekregen en is de week erna mn dochter geboren. 9 van de 10x maakt je lichaam het inderdaad weer aan, maar houd toch even goed in de gaten of je geen vruchtwater verliest en bij twijfel altijd even bellen!

6 maanden geleden

Net bij de verloskundige gezien dat de baby al erg diep ingedaald ligt. Zou er dat er nog iets mee te maken kunnen hebben?