11 Reacties

13 uur geleden

misschien even een speentje geven tijdens het verschonen

12 uur geleden

Wij verschonen bij de laatste fles om 22/23 u en daarna pas 7u weer. Hebben voor de nacht altijd een luier maat groter om

11 uur geleden

Niet verschonen en gewoon eens kijken of de luier het houdt

11 uur geleden

Wij doen een extra luier om in een maatje groter. Overdag luier maat 3 en in de nacht luierbroekje maat 4 erover

11 uur geleden

Onze zoon krijgt een schone luier voor het slapen (tussen 18:30-19:00) en daarna in principe altijd pas weer in de ochtend rond 7. Hij drinkt ook altijd nog 1 volle fles ‘s nachts. (Pas 2/3 horrornachten waarbij hij er zelfs 2 dronk). Luier is nog geen 1 keer doorgelekt (jumbo, maat 3). Dus ik zou vooral eens proberen om niet te verschonen🙏🏻

11 uur geleden

Ik geef bv maar ik doe altijd een borst, dan verschonen en dan de andere borst. Wat een idee is voor jou dat je anders misschien een half flesje geeft en dan de rest na het verschonen?

11 uur geleden

Verschonen doe ik ook voor het slapen en daarna in de ochtend. Alleen verschonen doe ik uiteraard wel als er gepoept word. In de ochtend heb je een goed gevulde luier maar lekken heb ik alleen nog maar gehad bij een te kleine maat.

10 uur geleden

Wij verschonen als ze naar bed gaat, rond 19u, en dan pas de volgende ochtend weer. Ze draagt in de nacht een maat groter qua luier en dan lekt het niet door. :)

10 uur geleden

Wij verschonen in de nacht niet. Mocht ze straks doorslapen, wordt ze ook niet verschoont.

10 uur geleden

Hier verschijnen we niet meer in de nacht maar pakken we een maat groter! Dit werkt goed.

3 uur geleden

Misschien kan je het anders verdelen bijv de ene nacht doe jij alles en de andere je vriend. En dan halverwege verschonen. Hoef je ook niet allebei wakker te worden en kan je af en toe doorslapen