16 Reacties

gisteren

Ik heb er nu een van love by lily erg leuk en lekker warm.(wij hebben zelf een tegelvloer). 150 x 200 cm meen ik en ideaal de zus zit er regelmatig bij haar broertje erg leuk

gisteren

Love by lily! Hele fijne matten wel wat prijzig wij hebben ook het speelkleed de grote. Heel fijn ga er lekker bij liggen

gisteren

Reactie op Veer23

Love by lily! Hele fijne matten wel wat prijzig wij hebben ook het speelkle ...
Ik heb hem laatst met een kortingcode besteld scheelde veel

gisteren

Reactie op Mariekes94

Ik heb hem laatst met een kortingcode besteld scheelde veel
Klopt ik ook via de instagram live sale

gisteren

Wij hebben een leuke van vertbaudet
Jaaa wij hebben deze ook! Heel fijn 😊

gisteren

Reactie op Veer23

Love by lily! Hele fijne matten wel wat prijzig wij hebben ook het speelkle ...
Wij hebben ook het grote speelkleed. Ideaal de oudste speelt er nu ook lekker op

gisteren

Love by Lilly! Ik heb eventueel een 10% kortingscode: BRITT10 😀

gisteren

Reactie op Britt75

Love by Lilly! Ik heb eventueel een 10% kortingscode: BRITT10 😀
Goed om te weten! Vind die namelijk best prijzig maar heb echt een goed speelkleed nodig😅.

19 uur geleden

Deze heb ik ook! Echt top
Is die van love by lily wel echt zacht en een beetje dik ?

14 uur geleden

Ja deze hebben wij ook, goede prijs, makkelijk schoon en groot genoeg

14 uur geleden

Wij hebben deze, bevalt heel goed, mooie print aan beide kanten en fijn dat het opgevouwen kan worden. Ook handig met tasje om het in op te bergen of mee te nemen. https://www.bol.com/nl/nl/p/miro-speelmat-baby-kinderen-kruipmat-speelkleed-dubbelzijdig-xl-opvouwbaar-extra-dik-foam-panda-hertje-cijfers-letters-180-x-200-cm-inclusief-opbergtas/9300000046269025/?referrer=socialshare_pdp_androidapp

3 uur geleden

Deze van Play&Go is een fijne mat van goede kwaliteit. Ik vond het een plus dat de mat in leuk boerderij thema is, maar niet te druk qua kleuren. Er zijn verschillende thema’s volgens mij. https://www.wehkamp.nl/app/product/17301236?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share