17 Reacties

2 maanden geleden

Hier zitten we hopelijk net over de piek heen! Huiluurtje in de ochtend em avond. Normaal hooguit 30 minuten in de avond, nu kunnen we niet samen warm eten want of mijn man of ik moeten met haar aan de wandel. Zodra we haar in de box leggem is het drama. Vraagt ook wat sneller de fles (normaal elke 3.5 uur, nu elke 2.5). Ook in de nacht onrustiger, sliep ze hiervoor van 23-00 tot 5.30-6.30 nu wil ze om 4 uur ineens een fles. Vandaag lijkt het weer iets rustiger, Afgelopen nacht van 23 tot half 7 geslapen, in de ochtend geen huiluurtje. Wel nog slecht slapen in de box, liever op mij.

2 maanden geleden

Hier ook eentje die in sprong 3 zit vermoedelijk. Hij is normaal super vrolijk en sliep al van 21:00 tot 07:00 met een enkele keer dat ik rond 4 even de speen erin moest doen. Nu begon het met het huiluurtje in de avond. Die lijkt nu een beetje weg, maar nu zijn de nachten zo rommelig! Hij slaapt volgens mij wel gewoon, maar is zoooo luidruchtig zodat wij nauwelijks meer slaap hebben. Ik pak hem er dan maar om 3/4u even uit om een flesje te geven. Maar het is echt elk half uur rommelig en pas rustig als de speen erin zit…. Maakt me ook bang dat hij straks ineens echt afhankelijk wordt van die speen… dat was hij eerst helemaal niet. Voor iemand herkenbaar dit? Hij is nu 11w5d 🫣

2 maanden geleden

Reactie op Veer1993

Hier ook eentje die in sprong 3 zit vermoedelijk. Hij is normaal super vrol ...
Bij ons is dat nu ook al gaande, ze is 8 weken oud... ze slaapt wel meteen verder met speen, maar ekke nacht moeten we hem 10-20 keer terug stoppen... wel vaak pas vanaf een uur of 3..

2 maanden geleden

Hier ook! Al zou het pas dinsdag moeten beginnen, maar de andere sprongen waren ook een aantal dagen eerder denken we. Sinds gisteren als ze wakker is aan het huilen, tenzij ze bij een van ons is en we met haar lopen. Brabbelt normaal heel de dag door, nu heel weinig. Zodra we gaan zitten met haar ipv lopen dan is het drama, elke vreemde die tegen der praat is huilen & ze drinkt veel slechter. Flesjes ipv 150 nu als we geluk hebben 90 en huilt meer tijdens de fles. Omdat ze zó moe is en overdag vrijwel niet slaapt, slaapt ze ‘s nachts wel goed en drinkt het flesje net daarvoor wel goed leeg. Hopelijk is dit snel voorbij en hebben we onze vrolijke baby terug.

2 maanden geleden

Reactie op Naoom93

Hier ook! Al zou het pas dinsdag moeten beginnen, maar de andere sprongen w ...
Dit! Alsof je mijn baby beschrijft haha. Ze krijgt hier wel bv, dus mijn borsten staan sochtends redelijk op spanning.

2 maanden geleden

Reactie op Koffieleut1900

Dit! Alsof je mijn baby beschrijft haha. Ze krijgt hier wel bv, dus mijn bo ...
Oh god kan ik begrijpen! Hier heeft ze wel echt heeel lang geslapen vannacht van 22.30 - 08.15, was uitgeput van dat niet slapen en veel huilen denk ik. Wij ook dus even een goede nacht kunnen pakken haha

2 maanden geleden

Reactie op Naoom93

Oh god kan ik begrijpen! Hier heeft ze wel echt heeel lang geslapen vannach ...
Oh heerlijk zulke nachten, van genieten! Hier is het zelfs van 20.00-8.00. Eerste nacht dat ze dit deed heb ik dr zelfs zachtjes aangetikt om te kijken of ze nog wel leefde. 😂

2 maanden geleden

Reactie op Koffieleut1900

Oh heerlijk zulke nachten, van genieten! Hier is het zelfs van 20.00-8.00. ...
Och heerlijk! Gisteren had ze laat pas de laatste fles omdat we ‘s avonds buiten de deur waren. Vanavond ook rond 20.30 dus op goed geluk dat ze weer lekker lang slaapt 🤞🏻

vorige maand

Hoelang duurde bij jullie sprong 3?

vorige maand

Ik denk ca 6 dagen

vorige maand

Reactie op Corinaal

Hoelang duurde bij jullie sprong 3?
Bij ons ook klein weekje

vorige maand

Reactie op Naoom93

Ik denk ca 6 dagen
Thx!

vorige maand

Reactie op Veer1993

Bij ons ook klein weekje
Dankjewel! T einde is dan bijna in zicht haha

vorige maand

Jaa hier ook 5 hele rommelige dagen. Heel veel huilen, oververmoeid hij was niet te troosten. Vooral met naar bed brengen. Heb heb sinds vandaag voor het eerst weer naar bed kunnen brengen zonder drama / huilen. Ik merkte de 1e 2 sprongen ook wel op maar ik vond deze ook super heftig. Begon met 13w4d en hij is nu 14w1d.

4 weken geleden

Is jullie kleine ook ineens onwijs druk met de armen in bed? Moet daardoor zo vaak de speen terug stoppen waardoor ze niet lekker in slaap komt en blijft ... ze draait ook ineens veel met haar hoofd in bed Ze ligt in een love to dream slaapzak

14 uur geleden

Hier zit ze momenteel in sprong 3, ze spuugt best veel. Herkennen jullie dat van een sprongetje?

Reactie op daniqueo1996

Hier zit ze momenteel in sprong 3, ze spuugt best veel. Herkennen jullie da ...
Yep, hier spugen ze ook altijd meer tijdens sprongetjes.