5 Reacties

3 uur geleden

Ik neem alles voorbereid mee naar boven; Thermoskan heet water Poedertoren met meerdere afgemeten hoeveelheden Eventueel bidon met water of gewoon kraanwater. Flesje uiteraard haha. Ik zet nu de hele handel op de commode zodat ik meteen het flesje kan maken als ik de luier verschoond heb. Dan kan ik meteen door zegmaar. (I.p.v. een krijsend kind in zn bedje terug te leggen en dan in de badkamer flesje maken, doet mn vriend overigens wel..) Dus zo :)

2 uur geleden

Je zou het deksel van de poedertoren op de kop in de fles kunnen zetten als soort trechter voor het gieten 馃構

2 uur geleden

Wij hebben rustig kv opgebouwd en bv afgebouwd. Was wel direct genoodzaakt alles via de fles te geven omdat hij mijn borst weigerde. Behalve in de nacht, half slapend bleef hij de borst wel nemen. Dus dat heb ik nog een 2 weken gedaan. Daarna ging alles mee naar boven. Flesje, flesje met water, thermosfles met gekookt water, en de poedertoren. Tis even zoeken hoe te mengen snachts omdat t water niet heet blijft natuurlijk. Inmiddels heeft hij nu al 3 nachten ineens geen voeding meer gehad nachts!

Reactie op SwanFlower88

Ik neem alles voorbereid mee naar boven; Thermoskan heet water Poedertoren ...
Thanks! En hoeveel drinkt jouw kleintje snachts? Dat vind ik ook nog laatig in te schatten hoeveel je dan moet klaarmaken voordat ze weer verder slapen ;). Wil snachts ook niet teveel geven. Hij wordt nu nog wel 3 keer soms 2 keer wakker.

Reactie op Marloe123

Wij hebben rustig kv opgebouwd en bv afgebouwd. Was wel direct genoodzaakt ...
Dat is fijn! Daar hoop ik ook zo op 馃槄. Hoeveel flesjes/ml drinkt jouw kindje overdag?