24 Reacties

10 dagen geleden

Ik heb nog niet echt klachten (denk ik)馃槃. Ik heb af en toe een soort menstruatiekramp en was gister heel moe. Nu vraag ik mij af of mijn lichaam mij voor de gek aan het houden is haha. Volgende week zaterdag ga ik testen馃檹馃徎

8 dagen geleden

Ik heb ontzettend pijn aan mijn onderrug en lichtelijk misselijk. Gister positief getest met 10DPO

4 dagen geleden

Ik voel me zo gek als ik daar nu al mee bezig ben/aan denk.. maar blijkbaar ben ik niet de enige haha! Ik ben nu 7 of 8 dpo.. Kort hiervoor een miskraam gehad. En rijk met al 3 kindjes. Merkte vandaag dat ik 'last' heb van een vage misselijkheid. Hoop stiekem dat het komt omdat ik binnenkort positief mag testen.. mijn cyclus weet ik dus niet helemaal ivm vorige miskraam. Wel had ik volgens de ovulatie testen vorige week donderdag of vrijdag mijn ovulatie.. spannend!

4 dagen geleden

Vandaag positief getest maar onbekende cyclus. Verloskundige denkt aan 10 of 11 dpo. Ik heb deze week de hele week wat last van de onderrug gehad , buik krampjes en sins gister vaak plassen en een zere tiet.

4 dagen geleden

Reactie op Sharonneke1234

Vandaag positief getest maar onbekende cyclus. Verloskundige denkt aan 10 o ...
Gefeliciteerd!

3 dagen geleden

Reactie op Anne04

Gefeliciteerd!
Dankjewel馃槉

3 dagen geleden

Ik heb weinig klachten, behalve af en toe oververmoeid. Moet heel eerlijk zeggen dat ik misschien ook veel te veel doe. Enige nadeel is dat ik in de nacht aan het spoken ben.

3 dagen geleden

Reactie op Hocuspocus

Ik heb weinig klachten, behalve af en toe oververmoeid. Moet heel eerlijk z ...
Hoelang ben je ?

3 dagen geleden

Hoelang ben je ?
Iets meer dan 4 weken volgens mij. Zit okk in geboortegrond van juli, want zit op de grens van de maanden

2 dagen geleden

Reactie op Hocuspocus

Iets meer dan 4 weken volgens mij. Zit okk in geboortegrond van juli, want ...
Dan zijn we tegelijk! Ik heb het zelfde. Nu op het moment echt gevoelige en warme borsten. Zeurderig gevoel onderbuik en beetje boven lies & vaak dutjes doen/heel moe zijn.

茅茅n dag geleden

Dan zijn we tegelijk! Ik heb het zelfde. Nu op het moment echt gevoelige ...
Oh wat leuk! Oh je hebt wel meer klachten dan ik. Ik ben alleen af en toe moe. Ook ergens wel logisch, want ik plan na werk nog dingen. Enige wat ik nu wel heb is intense honger.

茅茅n dag geleden

Ik heb al veel kwaaltjes 馃槄 - gisteren spontaan bloedneus (heb ik normaal nooit) - de hele dag door honger, maar ook supersnel vol zitten of misselijk worden - opgeblazen gevoel - tijdens innesteling flink wat krampen en pijn in onderrug - sneller buiten adem - erg moe - naar en levendig dromen - gevoelige borsten Dat was het wel 馃ぃ

茅茅n dag geleden

Ik had bij DPO 8 gekke (niet vervelende) krampen, waarbij ik wist; er is iets gaande. Verder van DPO 2 tot nu - Gevoelige borsten (vooral zijkant) - meer koud - vanaf DPO 11 menstruatiekrampen Vandaag iets misselijk geweest maar miss ook wel van de spanning door dat ik de positieve test in handen had. Ik ben wel vaker met vlagen moe dus kan ook niet zeggen dat dat iets nieuws is

茅茅n dag geleden

Reactie op Mo11

Ik had bij DPO 8 gekke (niet vervelende) krampen, waarbij ik wist; er is ie ...
Ik ben 2-3 geeft mijn test aan ik. Dus ongeveer 4 of 5 weken. Ik heb geroepen ik heb geen symptomen nog.. maar vannacht wist ik niet waar ik het moest zoeken, opgeblazen buik, maagbuik pijn, diarree, en overgeven. Ik heb ook pms.. maar ik weet nou niet of ik buikgriep heb of symptomen 馃馃槄

14 uur geleden

Reactie op Mo11

Ik had bij DPO 8 gekke (niet vervelende) krampen, waarbij ik wist; er is ie ...
Ik ben nu 13 dpo en heb vandaag ook last van menstruatieklachten, maakt me toch onzeker omdat het zo lijkt alsof ik morgen gewoon ongesteld zal worden.. 馃槵

10 uur geleden

Reactie op Babydroom1988

Ik ben nu 13 dpo en heb vandaag ook last van menstruatieklachten, maakt me ...
Herkenbaar, maar ik lees echt zoveel over menstruatie klachten omdat je baarmoeder oprekt en er van alles gaande is, dus als je geen bloed ziet, is het volgensmij alleen maar een goed teken (mits de buikpijn/krampen geen overhand gaat krijgen)馃槉 Maar idd, ik heb ook het gevoel zo ongesteld te kunnen worden morgen of overmorgen

10 uur geleden

Reactie op Mo11

Herkenbaar, maar ik lees echt zoveel over menstruatie klachten omdat je baa ...
Naar h猫.. zo鈥檔 onzekere tijd. Doe maar mij fast forward naar 12 weken, toch iets meer zekerheid dan voor m鈥檔 gevoel.. Overigens merk ik wel dat met rust en bankhangen de krampen afnemen.

9 uur geleden

Reactie op Babydroom1988

Ik heb al veel kwaaltjes 馃槄 - gisteren spontaan bloedneus (heb ik normaal ...
Ik had ook al een bloedneus, zo gek! Ook het sneller buitenadem zijn en opgeblazen buik herken ik

9 uur geleden

Op dit moment week 5 van de zwangerschap! Volgende symptomen: -menstruatie krampjes en iets gevoeliger rechts boven heup) - vaak koud & heel erg moe, doe vaak een dutje na het werk nu. -beetje meh gevoel, emotioneel dagje. -gevoelige borstel, vaak harde en gevoelige tepels. - af en toe met vlagen misselijk

9 uur geleden

Op dit moment week 5 van de zwangerschap! Volgende symptomen: -menstruatie ...
Je beschrijft ook mijn dag 馃ぃ